Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (2:2-9)


Պողոս առաքյալը թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին նամակում խոսում է իր կրած չարչարանքների մասին, անդրադառնում առաքյալի անշահախնդիր նվիրվածությանը և քրիստոնեական սիրո գաղափարին: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 2:2-9 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Մտահոգություն հայկական Երուսաղեմի շուրջ


Երուսաղեմի Հին քաղաքը բաժանված է չորս՝ քրիստոնեական, մուսուլմանական, հայկական եւ հրեական թաղամասերի: ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի՝ Երուսաղեմը Իսրայելի մայրաքաղաք ճանաչելու վերաբերյալ հայտարարությունից հետո, միջազգային և տեղական մամուլը անդադար քննարկում է Երուսաղեմի կարգավիճակի հավանական փոփոխության հնարավոր հետևանքները: Քաղաքի քրիստոնեական սրբավայրերի իրավատերերից մեկը Հայ առաքելական եկեղեցին է, իսկ հոգևոր, մշակութային, նյութական ժառանգությունը պատկանում է ամբողջ հայությանը: Ի՞նչ նոր իրողություններ կծնի Երուսաղեմի կարգավիճակի փոփոխությունը սաղիմահայության և, առհասարակ, հայության կյանքում: Թեմ

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:4-10)


Ի՞նչ է նշանակում եկեղեցի, ի՞նչ է նշանակում ապրել նեղության մեջ՝ Սուրբ Հոգու ուրախությամբ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 1:4-10 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Հին աղանդները՝ նոր հոսանքներում


Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:1-3)


Պողոս առաքյալի` թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին նամակի 1:1-3 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Կարինե Ավետիսյան


Կարինե Ավետիսյանը մասնագիտությամբ քիմիկոս է: Արվեստի հանդեպ սերը նրան մղել է յուրօրինակ զարդերի պատրաստման. սովորական շղթաների և քարերի համադրությամբ ստեղծվում են վզնոցներ, թևնոցներ, կրծքազարդեր: 

Պողոսը՝ հեթանոսների առաքյալ


Ինչո՞ւ է Պողոսը համարվում հեթանոսների առաքյալ: Ի՞նչ գործունեություն է ծավալել քրիստոնյա դառնալուց հետո: Ի՞նչ է նշանակում լինել առաքյալ: Պողոս առաքյալի կյանքի ու գործունեության մասին շարուանկում է պատմել Առնակ քահանա Հարությունյանը:
 

 

Տայքի հոգևոր-մշակութային ժառանգության յուրացումը


Վրաց գիտնականների պնդումների համաձայն, Մեծ Հայքի 14-րդ նահանգը՝ Տայքը, մշտապես բնակեցված է եղել էթնիկ վրացիներով, իսկ հայերը եղել են վերաբնակիչներ: Վրացագիտության այս տեսակետի հիման վրա վրացական կողմը հավակնություններ ունի պատմական Տայքի ոչ միայն կրոնական և աշխարհիկ ճարտարապետական շինությունների, այլ նաև հոգևոր-մշակութային ձեռքբերումների նկատմամբ: Տայքի՝ ներկայիս Թուրքիայի տարածքում գտնվող ճարտարապետական շատ կառույցներ, ըստ վերջին ժամանակներում տեղադրված ցուցանակների, վրացական են և այնտեղ ուսումնասիրություններ և վերականգնման աշխատանքներ իրականացնում է նաև վրացական կողմը: Տայքի ճարտարապետութ

Սողոսի դարձը


Երբ մոտեցավ Դամասկոսին, հանկարծակի նրա շուրջը երինքից մի լույս փայլատակեց: Եվ երբ գետին ընկավ, լսեց մի ձայն, որ իրեն ասում էր. «Սավու՜ղ, Սավու՜ղ, ինչու՞ ես հալածում ինձ»: Եվ նա ասաց. «Ո՞վ ես դու, Տեր»: Եվ ձայնն ասաց. «Ես Հիսուսն եմ, որին դու հալածում ես: Ոտքի կանգնիր և այդ քաղաքը մտիր, ու քեզ կասվի, թե դու ինչ պետք է անես»: 
Ո՞վ էր Սողոսը, ինչու՞ էր հալածում քրիստոնյաներին, ինչպե՞ս դարձի եկավ: 
Պողոս առաքյալի կյանքին է անդրադառնում Առնակ քահանա Հարությունյանը: 
 

 

Սբ. Երրորդություն եկեղեցու Արմենը


«Սկզբում ես եմ շապիկ հագել, հետո՝ հայրիկս: Ես եմ նրան երգերը սովորեցրել»: Մեր հերոսը Երևանի Ս. Երրորդություն եկեղեցու մանուկ դպիր Արմենն է: 

Ռազմիկը


«Տատիկից շնորհակալ եմ շատ, եթե ինձ եկեղեցի չտաներ, էդքան լավ ընկերների չէի հադիպի»: Մեր հերոսը Երևանի Սբ. Գրիգոր  Լուսավորիչ եկեղեցու մանուկ դպիր Ռազմիկն է:  

Արթուր սարկավագ Վարդանյան


«Գևորգյան հոգևոր ճեմարան եկա հասուն տարիքում, ինձ վստահված էր ճեմարանի սաներին հոգևոր երգեցողություն դասավանդելը: Պատարագին իմ սաների հետ նույն դասում կանգնած եմ երգում, մեծ պատասխանատվություն է». Արթուր սարկավագ Վարդանյան: