Հաղորդման անվանումը՝ Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 1-ին


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Մշակութային հեղափոխություն


Հանրային կյանքը խաթարող արատավոր երևույթները, թեև հաճախ թվում է պայմանավորված են միայն քաղաքական, իրավական կամ տնտեսական հանգամանքներով, սակայն մտավորականների, արվեստին մոտ կանգնած մարդկանց համար ակնհայտ է, որ ամեն ինչի հիմքում մշակութային ճգնաժամն է, որն արտահայտվում է, օրինակ, արվեստի հետ հաղորդակցման խաթարմամբ, գրականության նկատմամբ անտարբերությամբ, ընթերցանության անկմամբ, ընկալումների պարզունականացմամբ, հասկացությունների ու արժեքների շրջմամբ: Հնարավո՞ր է արդյոք մշակութային հեղափոխություն: Եվ պե՞տք է արդյոք: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը  զրուցել է բանաստեղծ, թարգմանիչ Հակոբ Մովսեսի հետ:

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թե  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  

Մատենադարանն ու նոր իրականությունը


Հայաստանում տեղի են ունենում դրական փոփոխություններ: Հանրությունն ակնկալում է, որ քաղաքական, իրավական ոլորտներին զուգահեռ դրական զարգացումներ կլինեն նաև մշակութային և գիտակրթական ոլորտներում: Մասնավորապես գիտական համակարգում պետք է բացառվեն կոռուպցիան, հովանավորչությունը, քաղաքականացվածությունը, մշակվեն գիտական հիմնարկների արդյունավետ կառավարման ու ֆինանսավորման նոր մոդելներ: Պատրա՞ստ են արդյոք այդպիսի փոփոխությունների գիտական կազմակերպությունները, ի՞նչ արձագանք ունեցավ հեղափոխությունը գիտական աշխարհում: Ի՞նչ նոր հրատարակություններ ու ծրագրեր կան հայագիտության մեջ: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմ. գիտ. դոկտոր, Մատենդարանի գիտական գծով փոխտնօրեն Կարեն Մաթևոսյանի հետ:

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թէ  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Սփյուռքն ու թավշյա հեղափոխությունը


Թավշյա հեղափոխությանն իր աջակցությունն ու մասնակցությունը բերեց նաև Սփյուռքը: Տարբեր համայնքներում հայաստանյան հանրահավաքներին զուգահեռ տեղի ունեցան երթեր ու հավաքներ: Ի՞նչ ընդգրկում ուներ այս աջակցությունը, արդյո՞ք ներառում էր սփյուռքահայության բոլոր շերտերը և, ընդհանրապես, ի՞նչ վերաբերմունք կա հայաստանայան այս զարգացումների նկատմամբ սփյուռքում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է սփյուռքագետ, Միչիգանի համալսարանի արևելյան ուսումնասիրությունների դոկտոր Վահե Սահակյանի հետ:
 

Լեռան քարոզը. «Երկու տների օրինակը» (Մատթ. 7:24-27, Ղուկ. 6:47-49)


Ո՞վ է իմաստուն մարդը և ո՞վ՝ հիմարը, ի՞նչ է պատգամում նրանց Քրիստոս և ինչու՞ է բերում ժայռի և ավազի վրա կառուցված երկու տների օրինակը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. «Քրիստոսի ճշմարիտ հետևորդները» (Մատթ. 7:21-23, Ղուկ.13:25-27)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում նախընտրել Իրեն, այլ ոչ թե հորն ու մորը, կնոջն ու որդիներին, եղբայրներին ու քույրերին, անգամ սեփական անձը, ինչպիսի՞ն պիտի լինեն Քրիստոսի աշակերտները: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Պատմության դասագիրքը` որպես իշխանության լեգիտիմացման միջոց


Պատմության դասագրքերը կարևոր դեր ունեն հանրույթի պատմական գիտակցության ձևավորման գործում: Լինելով պետության կողմից պատվիրվող և ֆինանսավորվող գիրք՝ դասագիրքն անխուսափելիորեն ընկալվում է նաև որպես իշխանության քարոզչական գործիք, գաղափարախոսական պայքարի դաշտ և այլն: Ինչո՞ւ է այդպես, ինչպե՞ս է մասնավորապես հայոց պատմության դասագրքերում արտացոլվել Հայաստանի առաջին հանրապետութայն պատմությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմաբան Սմբատ Հովհաննիսյանի հետ:

Լեռան քարոզը. «Զգուշացեք սուտ մարգարեներից». մաս 2-րդ (Մատթ. 7:15-20, Ղուկ. 6:43-44)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում զգուշանալ սուտ մարգարեներից, համեմատում նրանց գառան մորթի հագած գայլերի հետ: Ովքե՞ր են այսօր սուտ մարգարները, ինչպե՞ս ճանաչել նրանց: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Կյանքն Առաջին հանրապետությունում. քաղաքականություն, մշակույթ, կենցաղ


Ինչպիսի՞ն էր կյանքը Հայաստանի առաջին հանրապետությունում, ինչպե՞ս էին ապրում մարդիկ, ի՞նչ ֆիլմեր ու ներկայացումներ էին դիտում, զարգանու՞մ էր արվեստը, ի՞նչ գրողներ կային: Ինչպիսի՞ն էին կուսակցությունների հարաբերությունները, եկեղեցի-պետություն հարաբերությունները: Այս հարցերի պատասխանները պատմության դասագրքերում դժվար է գտնել: Առաջին հանրապետության մշակույթի, կենցաղի ու քաղաքականության մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմաբան Համո Սուքիասյանի հետ:

Լեռան քարոզը. «Զգուշացեք սուտ մարգարեներից». մաս 1-ին (Մատթ. 7:15-20, Ղուկ. 6:43-44)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում զգուշանալ սուտ մարգարեներից, համեմատում նրանց գառան մորթի հագած գայլերի հետ: Ովքե՞ր են այսօր սուտ մարգարները, ինչպե՞ս ճանաչել նրանց: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: