Լեռան քարոզը. Երանիներ (Մատթ. 5:5,Ղուկ. 6:20)


Ի՞նչի մասին են Երանիները, ըստ Մատթեոս և Ղուկաս ավետարանիչների՝ քանի՞սն են դրանք, ինչպե՞ս է Տերը նկարագրում և բացատրում առաջին Երանին. «Երանի հոգով աղքատներին, որովհետև նրանց է Երկնքի արքայությունը»: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

«Վարանդա» երգչախումբն ու Շուշիի մշակութային կյանքը


1992թ.-ին Շուշիի ազատագրումից հետո խնդիր կար աշխուժացնել նաև մշակութային կյանքը Արցախում, զբաղվել նաև պատերազմ տեսած երեխաների երաժշտական դաստիարակությամբ: Այդ օրերին ստեղծվեց «Վարանդա» մանկապատանեկան երգչախումը, որն այս տարիների ընթացքում ավելի քան 200 համերգ է ունեցել Արցախում, Հայաստանում և արտերկրում: Այս տարի երգչախումբը նշում է հիմնադրման 25-ամյակը: Երգչախմբի գործունեության, Արցախի մշակութային-երաժշտական կյանքի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Վարանդա» երգչախմբի խմբավար Զաքար Քեշիշյանի հետ:

Լեռան քարոզը (Մատթ. 4:23-25, 5:1-2, Ղուկ. 6:12-13, 17-20)


Ինչի՞ մասին է Լեռան քարոզը, ու՞մ հետ և ինչու՞ է Քրիստոս խոսում քարոզի և ուսուցման տարբերությունների մասին: Ինչու՞ է Նա ընտրում Երանելիների լեռը: 
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

հյուրը՝ Լուսինե Սիմոնյան


«Օր 6-րդ» հաղորդաշարի հյուրն է Մանկական զարգացման հիմնադրամի տնօրեն Լուսինե Սիմոնյանը:

Լինել դերասան Հայաստանում. պայմաններ ու ընտրության հնարավորություն


Հաճախ կարող ենք լսել դժգոհություններ, թե սիրված դերասանը նկարահանվել է վատ սերիալում կամ ցածրորակ կատակերգության մեջ, վարում է շոու հեռուստատեսությամբ կամ թամադայի պաշտոն ունի հարսանիքների ժամանակ: Հասկանալի է, որ հանդիսատեսը սիրված դերասանին ցանկանում է տեսնել միայն թատրոնի բեմում կամ լավ ֆիլմերում, սակայն որքանո՞վ է մեր ֆիլմարտադրությունն իր ներկա ծավալներով և թատրոնն իր հնարավորություններով պայմաններ ապահովում դերասանի ստեղծագործական ներուժի իրացման համար: Ընդհանրապես, դերասանը Հայաստանում ունի՞ ընտրության հնարավորություն: Այս հարցերի շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է դերասան Բաբկեն Չո

ԲՈՒՀ և աշխատաշուկա


Ինչպե՞ս են հայաստանյան բուհերը արձագանքում աշխատաշուկայի պահանջներին, կա՞ն փոխադարձ կապեր համալսարանների ու գործատուների միջև, որքանո՞վ են մեր բուհերում տրվող մասնագիտությունները պահանջված Հայաստանում և արտերկրում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ: 

Նոր իրականություն, բուհական հին համակարգ


Աշխարհում արագ են փոխվում կրթական չափորոշիչներն ու դասավանդման մեթոդները: Փոխվել է բարձրագույն կրթության հայեցակարգն ընդհանրապես, իսկ Հայաստանում ավանդույթի ուժով շարունակվում են նույն մոտեցումները: Պատրա՞ստ է արդյոք մեր բուհական համակարգը փոփոխությունների, ովքե՞ր և ինչպե՞ս պետք է կատարեն փոփոխությունները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ: 

Հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները Հայաստանում և արտերկրում


Երևանում քիչ չեն կազմակերպվում դասական համերգներ, կան նաև մի շարք երաժշտական փառատոններ: Որքանով են այդ համերգների ու փառատոնների ընթացքում կատարվում ժամանակակից հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ, սակայն, դժվար է ասել: Ավելի հաճախ լսում ենք արտերկում մեր կոմպոզիտորների ստեղծագործությունների կատարումների, դրսում աշխատանքի հրավերների և պատվերների մասին: Ինչո՞ւ է այդպես, ինչո՞ւ ժամանակակից հայ կոմպոզիտորների արվեստով ավելի շատ հետաքրքրված են արտասահմանում, ինչպե՞ս պետք է կարգավորվի ոլորտը: Այս հարցեր մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կամպոզիտոր, դաշնակահար Արթուր Ավանեսովի հետ:

հուլիսի 24-30


2001 թվականի հուլիսի 29-ին Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում ձեռնադրության կարգ կատարվեց: 
2011 թվականի հուլիսի 30-ին Ալեք և Մարի Մանուկյան գանձատան հավաքածուն համալրվեց եզակի մի ցուցանմուշով: 
Տարբեր տարիների հուլիսի 24-30-ն ընկած շաբաթվա իրադարձությունները՝ այս թողարկման մեջ:
 

Հարյուրապետի ծառայի բժշկումը (Մարկ. 1:40-45, Մատթ. 8:1-4, Ղուկ. 5:12-16)


Ո՞ւմ միջնորդությանը դիմեց հեթանոս հարյուրապետը Հիսուսին հանդիպելու համար: Ի՞նչ հիվանդություն էր բորոտությունը, ինչպե՞ս էին ապրում այդ հիվանդությամբ տառապող մարդիկ:
Երբ Քրիստոս իր ճանապարհին հանդիպում է մի բորոտի, ի՞նչ զրույց է ունենում նրա հետ, հետագայում ինչպե՞ս է փոխվում այդ գալիլիացու կյանքը:  
Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Փոփոխվող սփյուռքներ ու ինքնություններ


Ըստ ժամանակակից սփյուռքագիտության, Սփյուռք երևույթն ունի երեք հիմնական առանձնահատկություն՝ առնվազն երկու ուղղություններով սփռվածությունը, իրական կամ երևակայական  հայրենիքի հետ կապի առկայությունը, սփյուռքյան ինքնության գիտակցումը: Ինչպե՞ս են ժամանակի հետ փոխվում սփյուռքները, ինչպե՞ս են տարբեր փոփոխություններն անդրադառնում ինքնության վրա, մեթոդական ի՞նչ սկզբունքներով կարելի է ուսումնասիրել սփյուռքագիտական բազմաթիվ խնդիրներ: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է սփյուռքագետ Վահե Սահակյանի հետ:
 

Սփյուռք. սահմանումներ ու բնութագիչներ


«Սփյուռք» եզրույթը բնութագրում է սփռվածության, ազգային ցավագին հիշողության, հավաքական ինքնության գիտակցության, պատմական հայրենիքի նկատմամբ հավատարմության և շատ այլ հասկացություններով: Բազմաթիվ սահմանումները, սակայն, ամբողջությամբ չեն սպառում այս տարողունակ երևույթը, քանի որ տարբեր են հանրույթները, տարբեր են հայրենիքից հեռացման պատճառները, նոր վայրերում բնակության պայմաններն ու ինքնության պահպանության մեխանիզմները:  Ի՞նչ բնութագրիչներով է առաջնորդվում արդի սփյուռքագիտությունը, ե՞րբ են ծնվում և մահանում սփյուռքները և ի՞նչ պայմաններում պահպանում գոյությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձ