Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 2-րդ


Աչքի փոխարեն՝ աչք, ատամի փոխարեն՝ ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել  և աջ այտին ապտակ ստանալով՝ ձախն էլ դարձնել: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 1-ին


Աչքի փոխարեն` աչք, ատամի փոխարեն` ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել և աջ այտին ապտակ ստանալով` ձախն էլ դարձնել: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Գրողը, իրականությունն ու ընթերցողը


Ի՞նչ ակնկալիքներ ունի գրականությունից ընթերցողն այսօր, գրականության ո՞ր գործառույթներն են իրացվում, ի՞նչ դեր ունեն հայ ժամանակակից գրականությունը և քննադատությունը գրականության մասին հասարակական պատկերացումների ձևավորման գործում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, գրականագետ Գրիգոր Պըլտեանի հետ:

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 2-րդ


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ո՛չ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչո՞ւ է դրանք խորհրդանշորեն համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Ի՞նչ գրել և ինչպե՞ս 21-րդ դարում


Բավարա՞ր է գրքասիրությունը, հայրենասիրությունը և շնորհը լավ գրականություն ստեղծելու համար: Ի՞նչն է գրականությունը ազգային դարձնում և ինչպե՞ս կարող է ազգայինը նաև համամարդկային դառնալ: Գրողի կայացման գործում ի՞նչ դեր ունեն միջավայրը, կրթությունն ու քննադատությունը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, գրականագետ Գրիգոր Պըլտեանի հետ:

Ֆրանկաֆոնիան և մենք


Երևանում անցկացվեց Ֆրանկոֆոնիայի կազմակերպության 17-րդ գագաթնաժողովը, որն իսկական մշակութային տոնի վերածվեց: Այդ միջոցառումներին իրենց մասնակցությունը բերեցին նաև հայ արվեստագետներ Սփյուռքից: Ի՞նչ տվեցին մեզ այդ միջոցառումները, մշակութային շփումների ի՞նչ նոր հնարավորություններ են տալիս դրանք Հայաստանում և Սփյուռքում ապրող հայ արվեստագետներին: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կոմպոզիտոր, դաշնակահար Արթուր Ահարոնյանի հետ:

Վերին Գետաշենի Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին


Վերին գետաշենցիները վերակառուցեցին իրենց գյուղի եկեղեցին և այժմ հոգ են տանում, որ այն բարեկեցիկ ու խնամված լինի: Մասնակցում են բոլորը՝ յուրաքանչյուրն իր հնարավորության սահմաններում: Ակտիվ են հատկապես համայնքի երիտասարդները. նրանք, տեր հոր առաջնորդությամբ, հավակնոտ ծրագրեր ունեն, որ պետք է կյանքի կոչեն: 

Վահան Մարդյան. «Մենք հոգի ենք, որը մարմին ունի…»


«Մենք հոգի ենք, որը մարմին ունի…»:

Մանանա Գյուլզադյան. «Ամենաուժեղը ինձ զգացել եմ, երբ ծառայել եմ»


Մանանա Գյուլզադյան. «Ամենաուժեղը ինձ զգացել եմ, երբ ծառայել եմ»:

Միքայել Հարութունյան. «Իմ հաջողության գրավականը հավատն է»


Միքայել Հարութունյան. «Իմ հաջողության գրավականը հավատն է»:

Սամվել Պողոսյան. «Բժշկի մասնագիտության հիմքում խոնարհությունն է և մարդասիրությունը»


Սամվել Պողոսյան. «Բժշկի մասնագիտության հիմքում խոնարհությունն է և մարդասիրությունը»:

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 1-ին


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ոչ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչու՞ է դրանք համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: