Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (5:12-28)


Ովքե՞ր են վաստակավորները, ինչո՞ւ պետք է ճանաչել նրանց: 
Ի՞նչ է նշանակում խաղաղություն, համբերություն և հոգևոր ուրախություն ունենալ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 5:12-28 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:
 

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (4:12-5:8)


Քրիստոնյաների համար կարևոր էր հասկանալ՝ ինչ է պատահում մահացած մարդկանց հոգիների հետ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 4:12-5:8 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (2:10-20)


Ի՞նչ է նշանակում ապրել սրբությամբ և եղբայրասիրությամբ, ինչպե՞ս պայքարել չարի արգելքների դեմ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի (2:10-20) հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Հայ-իրանական տնտեսական ապագա


Հայ-իրանական տնտեսական հարաբերությունների զարգացման բանալին, ըստ իրանական կողմի, ՀՀ ղեկավարության ձեռքում է: Չնայած 1992թ.-ից Իրանի հետ կնքած ավելի քան յոթանասուն համաձայնագրերին ու հուշագրերին, համագործակցության ծավալը 25 տարվա ընթացքում մեծ չի եղել: Հայկական փորձագիտական շրջանակները դա կապում են Ռուսաստան-Հայաստանի հարաբերությունների հետ: Բայց վերջերս նոր ոգևորություն է սկսվել «Մեղրի» ազատ տնտեսական գոտու բացման առիթով: Երկու երկրների քաղաքական գործիչները այս համագործակցության համար լուսավոր ապագա են կանխատեսում, միլիոնավոր դոլարների ներդրումներ ակնկալում: Փորձագետների կարծիքով, ծրագիրը նաև քաղաքական բաղադրիչ ունի, Հայաստանը այսպիսով կհաղթահարի մյուս հարևանների պարտադրած շրջափակումը: Ինչպես կաշխատի նոր նախագիծը: «Տարբերակ» հաղորդաշարի հյուրը ՀՀ-ում ԻԻՀ արտակարգ և լիազոր դեսպան Սեյեդ Քազեմ Սաջջադն է:

Փիլիպպոս առաքյալ


Ավետարանում Փիլիպպոսի մասին քիչ է խոսվում: Առաքյալը հունարեն անուն ուներ՝ Փիլիպպոս, որ նշանակում է ձիերի սիրահար: Նա, ամենայն հավանականությամբ, մինչև Քրիստոսին հանդիպելը, ինչպես Հովհաննեսն ու Անդրեասը, եղել է Հովհաննես Մկրտչի աշակերտներից: Նա ևս տարված էր մեսիական ակնկալիքներով և, ինչպես ժամանակակից շատերը, չէր էլ պատկերացնում, որ ում այդքան մեծ հույսով սպասում էր, արդեն իր կողքին էր: 

Հոգատարություն՝ հոգսաշատ Տավուշում


Տավուշի սահմանամերձ համայնքներում երեխաները դպրոց են գնում անվտանգության նպատակով կառուցված պատերի տակով, իսկ դպրոցներն ու մանկապարտեզները նման են զնդանների, անվտանգության նկատառումներով փակված են պատուհանների մեծ մասը: Հանգուցյալներին հուղարկավորում են մի քանի հոգով և գիշերով, որովհետև այդ ժամերը պակաս վտանգավոր են: Համայնքների մշակովի հողերի 70-80 տոկոը կրակի տակ են և չեն մշակվում: Ադրբեջանի հենակետերից 1-5 կմ հեռավորության վրա գտնվող համայնքներում երեխաների ապահովության համար, հասարակական նախաձեռնությամբ, այս տարի սկսել են կառուցվել խաղաթաքստոցներ: Տավուշի առավել վտանգված և խոցելի համայնքներում աշխատում են տարբեր հասարակական կազմակերպություններ, որոնք իրականացնում են տնտեսական զարգացման, կրթամշակութային, հոգևոր ծրագրեր: Ի՞նչ են փոխում այդ ծրագրերը տավուշեցու կյանքում: Զրուցում են Բաղանիս գյուղի վարչական ղեկավար Նարեկ Սահակյանը և «Պահապան» զարգացման հիմնադրամի գործադիր տնօրեն Ինգա Հարությունյանը: 

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (2:2-9)


Պողոս առաքյալը թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին նամակում խոսում է իր կրած չարչարանքների մասին, անդրադառնում առաքյալի անշահախնդիր նվիրվածությանը և քրիստոնեական սիրո գաղափարին: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 2:2-9 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Մտահոգություն հայկական Երուսաղեմի շուրջ


Երուսաղեմի Հին քաղաքը բաժանված է չորս՝ քրիստոնեական, մուսուլմանական, հայկական եւ հրեական թաղամասերի: ԱՄՆ նախագահ Դոնալդ Թրամփի՝ Երուսաղեմը Իսրայելի մայրաքաղաք ճանաչելու վերաբերյալ հայտարարությունից հետո, միջազգային և տեղական մամուլը անդադար քննարկում է Երուսաղեմի կարգավիճակի հավանական փոփոխության հնարավոր հետևանքները: Քաղաքի քրիստոնեական սրբավայրերի իրավատերերից մեկը Հայ առաքելական եկեղեցին է, իսկ հոգևոր, մշակութային, նյութական ժառանգությունը պատկանում է ամբողջ հայությանը: Ի՞նչ նոր իրողություններ կծնի Երուսաղեմի կարգավիճակի փոփոխությունը սաղիմահայության և, առհասարակ, հայության կյանքում: Թեմայի շուրջ զրուցում են «Ազգ» շաբաթաթերթի գլխավոր խմբագիր Հակոբ Ավետիքյանը և արաբագետ Հայկ Քոչարյանը:   

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:4-10)


Ի՞նչ է նշանակում եկեղեցի, ի՞նչ է նշանակում ապրել նեղության մեջ՝ Սուրբ Հոգու ուրախությամբ: Պողոս առաքյալի՝ թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին թղթի 1:4-10 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Հին աղանդները՝ նոր հոսանքներում


Հովհան Օձնեցի կաթողիկոսի 8-րդ դարի իրավագիտական ժաոանգությունը հիմքն է համարվում Մխիթար Գոշի և Սմբատ Գունդստաբլի դատաստանագրքերի: «Կանոնագիրք հայոցը» սոցիալական, իրավական, քաղաքացիական հարաբերություններ էր կարգավորում, հրահանգներ էր պարունակում տարբեր  աղանդավորական շարժումների դեմ պայքարի համար: Կրոնական հոսանքների դեմ նրա գրած հակաճառությունները բացահայտում են ժամանակի հերձվածողների գաղափարական պայքարի էությունը: Մասնագետներն, ըստ այդ գրականության, հին աղանդների գաղափարները բացահայտում են ժամանակակից կրոնական հոսանքներում:  Օձնեցու գրականությունը լույս է սփռում նաև պատմագրական առումով աղքատ ժամանակաշրջանի իրադարձությունների վրա: 
«Տարբերակ հաղորդաշարի տաղավարում զրուցում են ԳԱԱ Արևելագիտության ինստիտուտի Արևելյան աղբյուրների և պատմագրության բաժնի վարիչ Ազատ Բոզոյանը և «Դիալոգ» ՀԿ նախագահ Ալմաստ Մուրադյանը:   
 

Առաջին թուղթը թեսաղոնիկեցիներին (1:1-3)


Պողոս առաքյալի` թեսաղոնիկեցիներին ուղղված առաջին նամակի 1:1-3 հատվածը մեկնում է Առնակ քահանա Հարությունյանը:

Պողոսը՝ հեթանոսների առաքյալ


Ինչո՞ւ է Պողոսը համարվում հեթանոսների առաքյալ: Ի՞նչ գործունեություն է ծավալել քրիստոնյա դառնալուց հետո: Ի՞նչ է նշանակում լինել առաքյալ: Պողոս առաքյալի կյանքի ու գործունեության մասին շարուանկում է պատմել Առնակ քահանա Հարությունյանը: