Լեռան քարոզը. Սեր թշնամիների հանդեպ (Մատթ. 5:43-48, Ղուկ. 6:27-36). մաս 1-ին


Ինչու՞ է Քրիստոս պատգամում սիրել թշնամիներին, օրհնել մեզ անիծողներին, բարություն անել մեզ ատողներին և աղոթել բոլոր նրանց համար, ովքեր չարչարում ու հալածում են մեզ: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:
 

Լեռան քարոզը. Ակն ընդ ական, ատամն ընդ ատաման (Մատթ. 5: 38-42, Ղուկ. 6: 29-30). մաս 1-ին


Աչքի փոխարեն` աչք, ատամի փոխարեն` ատամ հայտնի օրենքին ինչու՞ է Քրիստոս լրացում անում և պատգամում՝ չարին հակառակ չկանգնել և աջ այտին ապտակ ստանալով` ձախն էլ դարձնել: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 1-ին


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ոչ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչու՞ է դրանք համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 3-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 3-րդ


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 2-րդ


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թե  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թէ  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Լեռան քարոզը. «Երկու տների օրինակը» (Մատթ. 7:24-27, Ղուկ. 6:47-49)


Ո՞վ է իմաստուն մարդը և ո՞վ՝ հիմարը, ի՞նչ է պատգամում նրանց Քրիստոս և ինչու՞ է բերում ժայռի և ավազի վրա կառուցված երկու տների օրինակը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. «Քրիստոսի ճշմարիտ հետևորդները» (Մատթ. 7:21-23, Ղուկ.13:25-27)


Ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում նախընտրել Իրեն, այլ ոչ թե հորն ու մորը, կնոջն ու որդիներին, եղբայրներին ու քույրերին, անգամ սեփական անձը, ինչպիսի՞ն պիտի լինեն Քրիստոսի աշակերտները: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: