Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

«Նուռ» պատկերասրահը տեխնիկական հատուկ հնարքով ստեղծված նոր աշխատանքներ է ցուցադրում


«Նուռ» պատկերասրահում բացված «Ծառ» խորագրով ցուցահանդեսում ներկայացված են Նուռի նոր աշխատանքները՝ արված տեխնիկական հատուկ հնարքով:

Նոր պեղումներ, հին վեճեր


Հնագիտական պեղումները Հայաստանում և այլուր հաճախ ուղեկցվում են տարբեր վեճերով ու մերձգիտական քննարկումներով: Այդպիսի տարակարծություններ կան նաև Հայաստանում Զորաց քարեր կոչվող հուշարձանի նշանակության, տարիքի, պեղելու անհրաժեշտության շուրջ: Ի՞նչ պեղումներ են այնտեղ իրականացվում, ո՞րն է հուշարձանի տարիքը, աստղադիտարա՞ն է այն, թե՞ դամբարան: Այս հարցեր մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է  հնագետ, «Պատմամշակութային արգելոց-թանգարանների և պատմական միջավայրի պահպանության ծառայություն» ՊՈԱԿ-ի գիտնական-քարտուղար Աշոտ Փիլիպոսյանի հետ:

Անցնցում կանցնե՞նք անցումային արդարադատությանը


Հիմնավո՞ր են մտավախությունները, որ գործադիր իշխանության հայտարարած անցումային արդարադատության մարմինների ստեղծման դեպքում երկրում քաոս կտիրի: Ինչո՞ւ անցումային արդարադատությունը չի հակասում երկրի սահմանադրությանը և ինչպես է այն վերականգնելու հասարակական համերաշխությունը, պետական ինստիտուտների նկատմամբ վստահությունը և երաշխավորելու մարդու իրավունքների պաշտպանությունը: Քննարկում են detector.am վերլուծական նախագծի գլխավոր խմբագիր Էդգար Վարդանյանը և իրավաբանական գիտությունների թեկնածու
Տիգրան Ղազարյանը: 
 

Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

ՀԲԸՄ նախագահ Պերճ Սեդրակյանին ընդունել է Ամենայն հայոց կաթողիկոսը


Սեպտեմբերի 10-ին Գարեգին Բ Ամենայն հայոց կաթողիկոսն ընդունեց Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության նախագահ Պերճ Սեդրակյանին՝ ՀԲԸՄ-Հայաստանի նախագահ Վազգեն Յակուբյանի ուղեկցությամբ: Անդրադարձ կատարվեց համահայկական մի շարք խնդիրների, ներառյալ Հայաստանում և Սփյուռքում Հայ եկեղեցու առջև ծառացած մարտահրավերներին: Մասնավորապես, խոսվեց Սփյուռքի համայնքների կյանքում հայոց լեզվի և ազգային ինքնության պահպանման մարտահրավերների մասին։ Կարևորվեց Հայ եկեղեցու դերակատարությունը հատկապես երիտասարդ սերնդին համայնքային կյանքում ներգրավելու հարցում:

Գերմանիայի բողոքական եկեղեցիների խորհրդի պատվիրակությունը Մայր Աթոռում է


Գերմանիայի բողոքական եկեղեցիների խորհրդի պատվիրակությունը, նախագահ Հայնրիխ եպիսկոպոս Բեդֆորդ-Շտրոմի ղեկավարությամբ, Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում է: Սեպտեմբերի 9-ին Գարեգին Բ հայրապետի հետ բարձրաստիճան հյուրը մասնակցեց կիրակնօրյա պատարագի: Պատարագից հետո Գարեգին Բ հայրապետը եպիսկոպոս Բեդֆորդ-Շտրոմին ընդունեց դիվանատանը: Զրույցի ընթացքում վերահաստատվեց պատրաստակամությունը՝ խթանելու Հայ առաքելական եկեղեցու և Գերմանիայի բողոքական եկեղեցիների խորհրդի միջև առկա կապերը և զարգացնելու հետագա գործակցությունը:
Պատվիրակությունը, Մայր Աթոռի միաբանների ուղեկցությամբ եղավ նաև Գեղարդավանքում:
 

Ճանաչո՞ւմ ենք մենք Սարոյանին


Լրացավ Վիլյամ Սարոյանի ծննդյան 110-ամյակը: Այս հոբելյանը հայ իրականության մեջ գրեթե չնշվեց: Արդյո՞ք մենք ճանաչում և գնահատում Վ. Սարոյանի գործերը, թե՞ միայն հպարտանում ենք նրա հայ լինելու հանգամանքով: Այս թեմաների շուրջ Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է թարգմանիչ Զավեն Բոյաջյանի հետ:

Գլոբալ օրակարգ. ցանցապետություն


Թավշյա հեղափոխության խտացված սպասելիքը Հայաստանի զարգացման հեռանկարն է: Այն ենթադրում է նաև գլոբալ մտածողության և գլոբալ ծրագրերի իրագործում: Ի՞նչ հնարավորություններ ունի մեր երկիրը գլոբալացնելու իր օրակարգը: Թեման քննարկում են ԵՊՀ քաղաքակրթական և մշակութային հետազոտությունների կենտրոնի առաջատար մասնագետ Հայկ Քոչարյանը և «Եվրասիա-համագործակցություն» հիմնադրամի ծրագրերի տնօրեն Միքայել Հովհաննիսյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը: 

Դասախոս ռեստարտ


Դեռևս գարնանը պարզ էր,  որ նոր ուսումնական տարում բուհերում դիմորդների փոքր թվի հետ կապված լուրջ խնդիրներ կլինեն, իսկ բուհական ընդունելության քննություններից հետո ակնահայտ դարձավ, որ առանց կառավարման, ժամաբաշխման, դրույքաչափերի հետ կապված փոփոխությունների բուհերը չեն կարող հաղթահարել ստեղծված իրավիճակը: Հաշվի առնելով նաև հեղափոխությունից հետո ստեղծված նոր իրադրությունը, կրթության փորձագետները, դասախոսները այս ամիսների ընթացքում կազմակերպել են քննարկումներ, առաջարկներով դիմել կրթության և գիտության նախարարությանը՝ ուղղված բուհական կրթության առողջացմանը  կամ ռեստարտին: Ինչպիսի՞ն է իրավիճակը նոր ուսումնական տարվա մեկնարկին, ռեստարտի ի՞նչ հնարավորություններ ու ճանապարհներ կան: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Դասախոս ռեստարտ» նախաձեռնության անդամ, պատմ. գիտ. թեկնածու Դավիթ Թինոյանի հետ:

Անցումային իրականության վերելքներն ու խութերը


Թավշյա հեղափոխությունից հետո անցումային ժամանակներ են. անցումային է քաղաքական-իրավական համակարգի վերաձևավորումը, անցումային է արդարադատությունը, անցումային են արդեն արժեքներն ու նորմերը: Ինչպե՞ս անցնել այս լարված փուլը՝ ապահովելով իրավունքի գերակայության, զարգացման և ստեղծարարության հնարավորություն: Թեման քննարկում են քաղաքագետ
Անուշ Սեդրակյանը և իրավապաշտպան Վարդան Հարությունյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը: 
 

Այլընտրանքային նախադպրոցական կրթություն


Հայաստանում 3-6 տարեկան երեխաների մոտ 33 տոկոսը չի ընդգրկվում նախադպրոցական կրթության մեջ, թեև պետությունը ծրագրել էր մինչև 2015թ-ը հասնել ընդգրկվածության 90 տոկոսանոց ցուցանիշի։ Գյուղաբնակ երեխաները ավելի շատ են դուրս մնում ծառայություններից: Հիմնական պատճառը համայնքում մանկապարտեզ կամ նախակրթարան չլինելն է կամ՝ եղած հաստատությունների ծառայությունների որակն և ընդունելության խոչընդոտները: Ի՞նչ լուծումներ կան խնդրի համար: Քննարկում են ՀՀ կրթության տեսչական մարմնի ղեկավարի տեղակալ Ռաիսա Գալստյանը և կայուն զարգացման նախաձեռնությունների «Աստղացոլք» ՀԿ նախագահ Իրինա Հովհաննիսյանը: