Լեռան քարոզը. Մի´ երդվիր (Մատթ. 5:33-37). մաս 1-ին


Երդմնազանցության մասին խոսելիս ինչո՞ւ է Քրիստոս պատգամում չերդվել ո՛չ երկնքի, ոչ երկրի, և ո՛չ էլ Երուսաղեմի վրա: Ինչու՞ է դրանք համեմատում Աստծո աթոռի, նրա ոտքերի պատվանդանի և Արքայի քաղաքի հետ: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 3-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Ամուսնություն և ամուսնալուծություն (Մատթ. 5:31-32). մաս 1-ին


Ինչպե՞ս է Քրիստոս մեկնում այր ու կին՝ մեկ մարմին գաղափարը, ամուսնալուծության  համար ի՞նչ պատճառներ է մատնանշում, ինչու՞ է կարևորում կնոջն արձակելուց հետո նրան արձակման թուղթ տալը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Լեռան քարոզը. Մի՛ շնացիր (Մատթ. 5:27-30, 18:8-9, Մարկ. 9:42-47). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Հիսուս Քրիստոսի կողմից տրվում 7-րդ պատվիրանը՝ մի շնացիր: Ի՞նչ զուգահեռներ ունի այս պատվիրանը մյուս պատվիրանների հետ: 
Ինչպե՞ս են Ավետարաններում արտացոլվում կանանց և տղամարդկանց իրավունքներն ու պատասխանատվությունը: Մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 3-րդ


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: 

Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 2-րդ


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. Սպանություն և հաշտություն (Մատթ. 5:21-26). մաս 1-ին


Ինչի՞ է արժանանում մարդն, ով զուր տեղը բարկանում է իր եղբոր վրա, նրան հիմար և ապուշ անվանում: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 2-րդ


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թե  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Շարունակում է մեկնաբանել Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  

Լեռան քարոզը. «Օրենքի ճշմարիտ ուսուցումը» (Մատթ. 5:17-20). մաս 1-ին


Ինչո՞ւ է Քրիստոս ասում, որ եկել է լրացնելո՛ւ օրենքը կամ մարգարեներին, այլ ոչ թէ  ջնջելու, ի՞նչ է պատգամում երկնքի արքայություն մուտք գործելու համար: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:  
 

Լեռան քարոզը. «Երկու տների օրինակը» (Մատթ. 7:24-27, Ղուկ. 6:47-49)


Ո՞վ է իմաստուն մարդը և ո՞վ՝ հիմարը, ի՞նչ է պատգամում նրանց Քրիստոս և ինչու՞ է բերում ժայռի և ավազի վրա կառուցված երկու տների օրինակը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը: