Աշխարհամատռան կամ կանաչ կիրակի


Մեծ պահքից և Սուրբ Զատկից հետո սկսվում է գունագեղ կիրակիների» շրջանը: Աշխարհամատռան կամ կանաչ կիրակիի խորհուրդը մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը: Մատուռ նշանակում է վկայարան, ինչպե՞ս կարելի է վկայել քրիստոնեական հավատքի ու Քրիստոսի հարության մասին մեր օրերում:

Alt

Ս. Հարություն


Հարություն բառը բազմաթիվ լեզուներում նշանակում է քնից արթնանալ: Հոգևոր արթնության կենսական կարևորությունը չէ՞ արդյոք պատճառը, որ մենք Ս. Զատկի տոնին միմյանց ողջունելիս ասում ենք՝ օրհնյա՛լ է հարությունը Քրիստոսի:
Մեկնաբանում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Կարմիր կիրակի


Կարմիր կիրակին խորհրդանշում է քրիստոնեական հավատքի համար նահատակված վկաներին: Ամեն անգամ, երբ մենք ննջեցյալների համար աղոթում ենք, մենք հռչակում ենք մեր հավատքը հարության նկատմամբ:
Մտայնություն կա, որ քրիստոնեությունը աշխարհի դեմ է քարոզում: Իրականում քրիստոնեությունը քարոզում է աշխարհում քրիստոնեավայել ապրել: Նահատակների ու վկաների նպատակն էլ սա էր՝ մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Գալստյան կիրակի. մեկնում է Շահե աբղ. Անանյանը


Մեծ պահքի վեցերորդ կիրակին Գալստյան կիրակին է: Քրիստոսի առաջին գալուստը Աստծո Որդու մարդացումն էր, երկրորդը պիտի լինի Աստծո արքայության հաստատումը Դատաստանով: Պարզ հավատացյալի կյանքում ի՞նչ է նշանակում Քրիստոսի Գալուստը: Եթե Դատաստանի ժամանակ բոլոր մարդիկ հավասար են, Դատաստանը նույնպե՞ս հավասար է լինելու...Ինչ պետք է խորհել ու աղոթել այս Մեծ սպասման» ընթացքում՝ մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Անառակ որդու վերադարձը. մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը


Վերադարձիր, մենք քեզ սիրում ենք»: Անգլիական մի առածի համաձայն ծնողները քաղաքի բոլոր հասարակական վայրերում այս գրությունը փակցնելու շնորհիվ տուն վերադարձրին հայրական տնից խռոված դստերը:

Alt

Ավագ շաբաթ օր. մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը


Ավագ շաբաթ օրը՝ երեկոյան, Ճրագալույցի Ս. Պատարագ է: Հնչում է Քրիստոսի հարության ավետիսը: Ի՞նչ է մահը մեզ՝ քրիստոնյաներիս համար, ի՞նչ է նշանակում հաղթել մահվանը՝ մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Ավագ չորեքշաբթի


Ավագ շաբաթվա երրորդ օրն է: Ավագ չորեքշաբթին Քրիստոսի մատնության հիշատակության օրն է: Ավետարանը պատմում է, որ Քրիստոս հյուր էր, մի կին մոտենում է և օծում Նրա ոտքերը: Այդ պահին, վկայում է Ավետարանիչը, Հուդան հղանում է մատնության միտքը... Ի՞նչ ակնկալիք ուներ Հուդան Հիսուսից, ինչու՞ հուսահատվեց` մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Ավագ երեքշաբթի


Ավագ շաբաթվա երկրորդ օրն է: Ավագ երեքշաբթին տասը կույսերի առակի հիշատակության օրն է: Տասը կույսերից հինգին Ավետարանիչն անվանում է հիմար, մյուս հինգին` իմաստուն: Իմաստուն կույսերին հաջողվեց մասնակցել հարսանեկան խնջույքին և տեսնել փեսային: Գիտակցաբար, թե ոչ, մենք փնտրում ենք մեր կեսին` մեր հոգևոր ամբողջականությունը և ներդաշնությունը գտնելու համար: Եվ դրա համար իմաստություն է պետք: Մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Ավագ երկուշաբթի


Ավագ շաբաթվա առաջին օրն է: Անիծված թզենու մասին ավետարանական դրվագի հիշատակության օրը: Ինչու՞ Հիսուս անիծեց թզենուն և ասաց` հավիտյան թող որ քեզնից ոչ ոք պտուղ չքաղի: Ի՞նչ է մատնանշում պտուղը»:
Արտաքին ցուցամոլության և ներքին հոգևոր դատարկության հակադրությունը բնորոշ է նաև ժամանակակաից հասարակություններին: Միայն արտաքին հատկանիշերով քրիստոնյա ներկայանալը հատուկ է այսօր մեզանից շատերին` մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը:

Alt

Ծաղկազարդ. մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը


Մեծ պահքի յոթերորդ կիրակին նկարագրում է Քրիստոսի հաղթական մուտքը Երուսաղեմ: Ի՞նչ հաղթանակի մասին է խոսքը, ի՞նչ հաղթանակ ու ազատագրում էին ակնկալում հրեաները և ի՞նչ էր առաջարկում Քրիստոս: Քրիստոսի մուտքը մեր սրտեր... ահա Ծաղկազարդի խորհուրդը: Մեկնում է Շահե աբեղա Անանյանը:

Անիրավ դատավորի կիրակի


Անիրավ դատավորի և այրի կնոջ մասին առակը առաջին հայացքից պարզ պատմություն է անբարո դատավորի և նվաստ կնոջ համառության մասին: Ինչու՞ է այս առակը համարվում Մեծ պահքի կիրակիների ոսկե շղթայի օղակներից մեկը: Պարզվում է` առակը հարատև աղոթքի մեջ լինելու և դրա տեսանելի պտուղների մասին է: Մեծ պահքի հինգերորդ` Դատավորի կիրակիի խորհուրդը մեկնում է Տ. Շահե աբեղա Անանյանը: