Եգիպտոսից և ԱՄՆ-ից եկած ուխտավորներն այցելեցին Ամենայն հայոց հայրապետին


Հուլիսի 15-ին Ամենայն հայոց հայրապետն ընդունեց Եգիպտոսից և ԱՄՆ արևմտյան թեմից Հայաստան եկած հայ ուխտավորներին:

Կիրակնօրյա պատարագին Ս. Էջմիածնի Մայր Տաճարում հավաքված հավատացյալները հուզված էին


Կիրակնօրյա պատարագին Մայր Տաճարը բազմամարդ էր: Քրիստոնյա հավատացյալներ և ուխտավորներ տարբեր համայնքներից, հյուրեր, զոսաշրջիկներ հոգևոր կենտրոնում աղոթելու, պատարագվելու և օրհնություն ստանալու են շտապել, միաժամանակ ունենալով նաև մտահոգության մի ընդհանուր պատճառ: Հավատացյալներին առանձնահատուկ մտահոգում է «Նոր Հայաստան, նոր հայրապետ» նախաձեռնությունը. նրանցից ոմանք աղոթում էին հենց այդ նախաձեռնության խաղաղ հանգուցալուծման համար:

Բրազիլահայ երիտասարդները և Երևանի Արաբկիր համայնքի ուխտավորներն այցելեցին Հայոց հովվապետին


Հուլիսի 12-ին Ամենայն Հայոց Հայրապետն ընդունեց ուխտավորների 2 խմբի: Ուխտավորների առաջին խումբը Բրազիլիայից էր՝ մի խումբ բրազիլահայ երիտասարդներ 12 օր Հայաստանում էին: Երիտասարդներին առաջնորդում է բրազիլահայոց թեմի հոգևոր առաջնորդ Նարեկ եպիսկոպոս Պերպերյանը: Վեհափառին այցելած ուխտավորների երկրորդ խումբը Երևանի Արաբկիրի նոր ձևավորված համայնքն էր՝ տիկնանց միությունը, կիրակնօրյա դպրոցի սաները, երիտասարդաց միության անդամները: Բաբկեն քահանա Հայրապետյանի հոգևոր առաջնորդությամբ արաբկիրցի ուխտավորներն անդրանիկ ուխտը սկսեցին Միածնաէջ Էջմիածնից:

Ջազ՝ քանոնով. Էջմիածնի հայորդյաց տան քանոնի դասարան


Ջազ, ռոքընռոլ, հոգևոր երաժշտություն՝ քանոնով: Էջմիածնի հայորդյաց տան սաները հին նվագարանին փորձում են մոտենալ նաև նորարարական հայացքներով: 
Սաներից շատերը մասնակցել են տարբեր փառատոնների, պատրաստվում են նոր շրջագայությունների՝ եվրոպական քաղաքներում ներկայացնելու հայկական քանոնը:
 

«Արմեն Ահարոնյան և ընկերներ»․ ամերիկաբնակ դաշնակահարի հեղինակային իմպրովիզացիաները


Հունիսի 29-ին «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում ամերիկաբնակ դաշնակահար Արմեն Ահարոնյանն իր երաժիշտ ընկերների հետ երևանյան հանդիսատեսին ներկայացավ հայ և արտասահմանյան կոմպոզիտորների սիրված ստեղծագործություններով՝ դասականից մինչև էստրադա, ջազից մինչև ժողովրդական: 

Սիրիացի վերականգնողները` Մատենադարանում


ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ի նախաձեռնությամբ Երևանի մատենադարանում մեկնարկեց «Ձեռագրերի և արխիվային փաստաթղթերի պահպանման և վերականգնման» վերապատրաստման դասընթացը, որին մասնակցում են սիրացի ութ փորձագետներ: Դասընթացն իրականացվում է «Սիրիայի մշակութային ժառանգության անհապաղ պաշտպանություն» ծրագրի շրջանակում:

Ազգային պատկերասրահի ամառային կրթական ծրագիրը մեկնարկել է


Հունիսից Հայաստանի ազգային պատկերասրահում մեկնարկեց ամառային կրթական ծրագիրը, որը նախատեսված է նախադպրոցական և դպրոցական տարիքի երեխաների համար: 

«Նարէ» երգչախմբի համերգը՝ տարեցների և երիտասարդների միասնական կազմով


Հայ հոգևոր երաժշտության կենտրոնի 20-ամյա հոբելյանի առիթով Կամերային երաժշտության տանը ելույթ ունեցավ «Նարէ» երգչախումբը: Երկսեռ երգչախումբը գործում է 2015-ից՝ գեղարվեստական ղեկավար և խմբավար Նարինե Դավթյանի նախաձեռնությամբ: Երգչախումբը երկու կազմ ունի՝ տարեցների և երիտասարդների. այս համերգին երգչախումբը հանդես եկավ միասնական կազմով:

Աշտարակի հայորդյաց տան պարող մանուկները


Այս պարի դասարանում հիմնականում մանկահասակ երեխաներ են, պարուսույցը բեմադրում է երեխաներին հարազատ անվանումներով պարեր ու վարաժնքներ՝ Պինգվինների պար, Նապաստակների պար, Ծաղիկների պար: Դրանք օգնում են հեշտ յուրացնել ոչ այդքան հեշտ պարային վարժությունները:

Էջմիածնի հայորդյաց տան քանոնի դասարանի տարեվերջյան համերգը


Էջմիածնի հայորդյաց տան քանոնի դասարանի սաները Մակար Եկմալյանի անվան երաժշտական դպրոցում ուսումնական տարին ամփոփեցին համերգային ծրագրով: Հայորդյաց տան սաները երաժշտական դպրոցի սաների հետ ներկայացան բազմաժանր ծրագրով: 

Արամ Խաչատրյանի անվան 14-րդ միջազգային մրցույթն ամփոփվեց


Հունիսի 14-ին ամփոփվեց Արամ Խաչատրյանի անվան 14-րդ միջազգային մրցույթը, հայտնի են դափնեկիրների անունները։

Աշտարակի հայորդյաց տան մաքրամեի դասարան


Ինչո՞վ է հետաքրքիր մաքրամեն: Աշտարակի հայորդյաց տան մաքրամեի դասարանի սաներն, օրինակ, մաքրամեի արվեստին տիապետելու շնորհիվ գործում են իրենց սրտի ուզածը՝ կախազարդեր, թևնոցներ, մազակալներ: Գործում են նաև պատի զարդեր և զարդարում հենց հայորդյաց տան պատերը: Կիրառական արվեստ սովորելուց բացի, սաները հայորդյաց տանը ձեռք են բերում նոր ընկերներ: Նրանք հետագայում ամեն կերպ կուզենային օգնել հարազատ կրթօջախին, որ է՛լ ավելի շատ երեխաներ կրթվեն հայորդյաց տանը: