LKq3jlZapbU

Թեև կրթության փորձագետները, կրթական խնդիրներով զբաղվող հասարակական կազմակերպությունները, դասախոսները, ուսանողները տարիներ շարունակ խոսում են կրթության ցածր որակի, աշխատաշուկայի պահանջներին անհամապատասխանության և հարակից այլ խնդիրների մասին, սակայն հայաստանյան կրթական հիմնարկները, մասնավորապես ԲՈՒՀ-երը, հաջողությամբ հավատարմագրեր են ստանում, շարունակում աշխատել առանց իրական փոփոխությունների: Ո՞րն է խնդիրը, ինչպե՞ս է ընդհանրապես Հայաստանում կազմակերպվում կրթական հիմնարկների աշխատանքի գնահատումն ու հավատարմագրումը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Մասնագիտական կրթության որակի ապահովման ազգային կենտրոն» հիմնադրամի տնօրեն Ռուբեն Թոփչյանի:
 
 
Մեկնաբանություններ