Առաջին պատվիրան՝ Տասնաբանյայի հիմքը


Արդարությունը գալիս է Աստծուց, որը մենք ընդունում ենք։ Ինչպե՞ս սիրել Աստծուն սրտով, հոգով, ամբողջ էությամբ. Մեկնաբանում է տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը։

Աղոթք՝ ճանապարհորդություն դեպի Աստված


Ի՞նչ է աղոթքը, աղոթքի ի՞նչ օրինակ է տալիս մեզ Քրիստոս Գեթսեմանիի պարտեզում, ինչպե՞ս ենք տարիների ընթացքում աղոթքի փորձառություն ձեռք բերում. Մեկնաբանում է Տեր Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը։

Պատվիրան եւ ազատություն


«Ես եմ քո տեր Աստվածը, որ քեզ հանեցի ստրկության տնից»: Առաջին այս պատվիրանն ինչպե՞ս է առնչվում ազատության գաղափարի հետ եւ ինչպե՞ս է մեկնաբանվում Քրիստոսի կողմից. Մեկնաբանում է տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը։

Մի´ ցանկացիր. մաս 2


Մի՛ ցանկացիր պատվիրանը չի նշանակում սպանել քո մեջ բնական ցանկությունը, այլ նշանակում է լինել ժուժկալ։ Ճանաչիր ինքդ քեզ, քո ցանկություններն ու քո սահմանները, որպեսզի դրանով հարգես ինքդ քեզ, քո շրջապատը եւ քո հասարակությունը։ Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Մի´ ցանկացիր․ մաս 1


Ցանկանալը մարդու գոյության ամենահիմնարար կարողությունն ու առաձնահատկությունն է: Երբ Սուրբ Գիրքը մեզ պատգամում է՝ մի ցանկացիր, ինչ՞ հստակ պարագաներ է մատնանշում. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Լույս, որ կյանքի ուղեցույց է


Հիսուս, որպես բեթղեհեմյան աստղ, ինչպե՞ս է շարունակում լուսավորել մեր ճանապարհը՝ մնալով ամենքիս կյանքի անբաժան ուղեկիցը. մեկնաբանում է Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը։

Քրիստոս ի՞նչ բերեց մեզ


Ինչպե՞ս է Քրիստոսի Ծնունդը մեզ պատմում Աստծո մասին, ապա ուրվագծում մեր անցնելիք ճանապարհը. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդ Զարգարյանը:

Տե’ր, ավելացրո’ւ մեր հավատքը մաս 2


Ինչո՞ւ է հավատքը մարդկային կյանքի բաղկացուցիչ մաս համարվում անկախ կրոնական, սեռային, տարիքային, մշակութային զանզանությունից:

Տե’ր, ավելացրո’ւ մեր հավատքը


Ինչո՞ւ է հավատքը մարդկային կյանքի բաղկացուցիչ մաս համարվում անկախ կրոնական, սեռային,տարիքային, մշակութային զանզանությունից:

Մեծագույն պատվիրանը


Սեր մինչեւ վերջ՝ սեր ի սպառ։ Եվ սա շատ տրամաբանական է։ Ինչո՞ւ։ Եթե ճիշտ է, որ մարդը Աստծո պատկերակիրն է, յուրքանչյու ոք, մարդկային արարած ծնվում է Աստծո պատկերով, որովհետեւ մարդ այդպես է ստեղծված և կոչված է նմանվելու Աստծուն։ Եթե մենք Աստծո պատկերակիրն ենք, մենք չենք կարող սիրել Աստծուն, բայց միեւնույն ժամանակ արհամարհել նրա պատկերը երկրի վրա։ Ո՞րն է մեծագույն պատվիրանը, ինչպե՞ս ենք մենք կիրառում մեր կյանքում. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Ձայն բազմաց՝ ձայն Աստծո՞


Ձայն բազմացը, ձայն Աստծունը չէ, այլ իշխող համակարգի ձայնն է։ Բարաբան, որ ավազակ էր՝ ապստամբ, ազատագրման կեղծ իդեալ, կեղծ սիմվոլ։ Հիսուսի առաջադրած ազատագրումն այս կեղծ ազատագրումը չէր, բայց ժողովուրդը նախապատվությունը տվեց ազատագրման կեղծ ճանապարհին, որն հետո արժեցավ ողբերգության։ Ինչպե՞ս է Սուրբ Գիրքը փաստում, որ ժողովրդի ձայնն Աստծո ձայնը չի արտահայտում. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

 

Բաբելոն՝ «աստվածների դուռ»


Բաբելոնի աշտարակաշինությունը առաջին կոլեկտիվ մեղքն էր։ Այստեղ տեղի է ունենում մեղանչման դրսեւորում հասարակական, քաղաքական, կոլեկտիվ իմաստով։ Եթե Ադամ և Եվա դրվագում, Կայեն և Աբել դրվագում անհատական մեղքեր են գործում, ապա այստեղ գործում են հավաքական մեղք, որը իշխանության մեղքն է։ Որեւէ հավաքականության մեջ միշտ կա իշխանության չարաշահման խնդիր և անցնում է այն ուժի խոսքը, որը տիրապետություն ունի։ Ի՞նչ հակադրություն կա Բաբելոնի աշտարակաշինության և Հոգեգալսուտի արարողությունների միջև, ի՞նչ նմանություններ ունեն մեր այսօրվա կյանքի հետ. մեկնաբանում է Տ Ռուբեն վարդ. Զարգարյանը։