Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 180-րդ


Հայ-չինական բարեկամության դպրոց հիմնադրամի տնօրեն Սպարտակ Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է չինարենի իմացության նշանակությունը, ամենաարագ զարգացող այդ գերտերության հետ բարեկամության կամուրջներ կառուցելու գործում դպրոցի շրջանավարտների դերակատարության կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 179-րդ


«Աջակիցներ» ՀԿ հիմնադիր, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Անի Մանուկյան հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Արմատ և ծիլ» միջառարակայական դպրոցական նախագիծը, որի շրջանակում աշակերտները հետազոտական աշխատանք են կատարում՝ բացահայտելով սեփական արմատները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 178-րդ


Անհրաժե՞շտ է դպրոցներում դասավանդել արվետի պատմություն

ԵԹԿՊԻ-ի և ՀՊՄՀ-ի դասախոս Քրիստինե Պողոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ութերորդ դասարանցիների համար հրատարակված Արվեստ դասագրքի բովանդակությունը, առհասարակ հանրակրթական դպրոցներում հայ և համաշխարհային արվետի պատմության ուսուցման անհրաժեշտությունն ու կարևորությունը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 177-րդ


Օդում, ջրում, ցամաքում ինքնակառավարվող սարքերի հեռանկարները
Գիտական նորարարությունների և կրթության կենտրոնի առաջատար գիտաշխատող Տիգրան Բակարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը զրուցել է Երևանում տեղի ունեցած բացառիկ գիտաժողովի մասին, որն ամբողջությամբ նվիրված էր օդային, ցամաքային և ջրային տարածքներում ինքնակառավարվող սարքերի անվտանգության հարցերին, Հայաստանում մրցունակ այս  գիտական բնագավառի հեռանկարներին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 176-րդ


Առաջին անգամ Հայաստանում կայացել է գիտության շաբաթ ծրագիր

Հայաստանում առաջին անգամ տեղի ունեցած «Գիտության շաբաթ» ծրագրի նպատակների, միջոցառումների ու փառատոնի մասին Հովհաննես Երանյանը զրուցել է «Գիտուժ» նախաձեռնության գործառնական տնօրեն Լիլիթ Մարգարյանի հետ։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 175-րդ


Կրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդիրները

ԳԱԱ մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի առաջատար գիտաշխատող Հովակիմ Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է լաբորատորիայի գործունեությունը, ակադեմիական ինստիտուտների ճակատագիրը, ինչպես նաև Կրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդրահարույց  կետերը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 174-րդ


Երեխան ոչ թե ստիպված, այլ հաճույքով պետք է ընթերցի

Ընթերցանության խթանման ծրագրերը, դրան միտված «Թռիչք գրքի թևերով» մրցույթի նպատակներն ու պայմանները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բվիկ» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Արևիկ Ղարիբյանի հետ։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 173-րդ


Հայաստանում կուլակաթափի նման մի բան են անում՝ ամեն ինչ պետականացնում են

Ազգային ժողովում օրենքի նախագիծ է քննարկվում ստեղծագործական միությունների շենքերը պետականացնելու վերաբերյալ, սակայն գրողների միության նախագահ Էդուարդ Միլիտոնյանի պնդմամբ՝ ստեղծագործական միությունների հետ քննարկում տեղի չի ունեցել։ Ըստ նրա՝ իրենք տեղյակ չեն, թե պետականացումից հետո ինչ է լինելու։ Հովհաննես Երանյանը գրողների միության նախագահի հետ քննարկել է ՀԳՄ և այլ ստեղծագործական միությունների ճակատագիրը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 172-րդ


Գիտության և կրթության կազմակերպման հայկական ու կորեական փորձի տարբերությունները

Գիտական նորաարարության և կրթության կենտրոնի գիտաշխատող Աստղիկ Հակոբյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է մրցունակ գիտության զարգացման և որակյալ կրթության նշանկությունը։ Համեմատել գիտության և կրթության կազմակերպման Հայաստանի և զարգացած երկրների փորձը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 171-րդ


Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է նոր ուսումնական տարում կրթության կազմակերպման բարդ խնդիրները։ Դրանք բազմաթիվ են ինչպես հանրակրթության, այնպես էլ բարձրագույն կրթության ոլորտներում:

Թեգեր՝ կրթություն, գիտություն, կրթական ծրագիր, դպրոց, հանրակրթություն, աշակերտ, ուսուցիչ, կրթական խնդիր, համալսարան, ուսումնական ձեռնարկ, դասախոս, կրթության փորձագետ, կրթական ոլորտ, մասնագիտություն
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 170-րդ


«Հենք» կրթական ծրագրի հեղինակ Ելենա Սարաֆյանի և խմբագիր Լուսինե Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դպրոցական ծրագրին զուգահեռ հայ գրականության դասընթացը աշակերտների համար ավելի գրավիչ ու հետաքրքիր դարձնելու նրանց նախաձեռնությունը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 169-րդ


Oտարեկրացի, սփյուռքից ներգաղթած և Արցախից բռնագաղթած դպրոցականներին ժամանակակից հայոց լեզվի ուսուցման խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բիգ մայնդ քիդս» կենտրոնի գրասենյակի տնօրեն Գոհար Օհանջանյանի և լեզուների ծրագրի պատասխանատու Լուսինե Համբարյանի հետ։