Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 174-րդ


Երեխան ոչ թե ստիպված, այլ հաճույքով պետք է ընթերցի

Ընթերցանության խթանման ծրագրերը, դրան միտված «Թռիչք գրքի թևերով» մրցույթի նպատակներն ու պայմանները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բվիկ» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Արևիկ Ղարիբյանի հետ։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 173-րդ


Հայաստանում կուլակաթափի նման մի բան են անում՝ ամեն ինչ պետականացնում են

Ազգային ժողովում օրենքի նախագիծ է քննարկվում ստեղծագործական միությունների շենքերը պետականացնելու վերաբերյալ, սակայն գրողների միության նախագահ Էդուարդ Միլիտոնյանի պնդմամբ՝ ստեղծագործական միությունների հետ քննարկում տեղի չի ունեցել։ Ըստ նրա՝ իրենք տեղյակ չեն, թե պետականացումից հետո ինչ է լինելու։ Հովհաննես Երանյանը գրողների միության նախագահի հետ քննարկել է ՀԳՄ և այլ ստեղծագործական միությունների ճակատագիրը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 172-րդ


Գիտության և կրթության կազմակերպման հայկական ու կորեական փորձի տարբերությունները

Գիտական նորաարարության և կրթության կենտրոնի գիտաշխատող Աստղիկ Հակոբյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է մրցունակ գիտության զարգացման և որակյալ կրթության նշանկությունը։ Համեմատել գիտության և կրթության կազմակերպման Հայաստանի և զարգացած երկրների փորձը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 171-րդ


Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է նոր ուսումնական տարում կրթության կազմակերպման բարդ խնդիրները։ Դրանք բազմաթիվ են ինչպես հանրակրթության, այնպես էլ բարձրագույն կրթության ոլորտներում:

Թեգեր՝ կրթություն, գիտություն, կրթական ծրագիր, դպրոց, հանրակրթություն, աշակերտ, ուսուցիչ, կրթական խնդիր, համալսարան, ուսումնական ձեռնարկ, դասախոս, կրթության փորձագետ, կրթական ոլորտ, մասնագիտություն
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 170-րդ


«Հենք» կրթական ծրագրի հեղինակ Ելենա Սարաֆյանի և խմբագիր Լուսինե Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դպրոցական ծրագրին զուգահեռ հայ գրականության դասընթացը աշակերտների համար ավելի գրավիչ ու հետաքրքիր դարձնելու նրանց նախաձեռնությունը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 169-րդ


Oտարեկրացի, սփյուռքից ներգաղթած և Արցախից բռնագաղթած դպրոցականներին ժամանակակից հայոց լեզվի ուսուցման խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բիգ մայնդ քիդս» կենտրոնի գրասենյակի տնօրեն Գոհար Օհանջանյանի և լեզուների ծրագրի պատասխանատու Լուսինե Համբարյանի հետ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 168-րդ


Երևանում տեղի ունեցած միջազգային հայագիտական կոնգրեսի նպատակներն ու միջազգային հայագիտության առջև ծառացած խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Մաշտոցյան մատենադարանի գիտական գծով փոխտնօրեն Վահե Թորոսյանի հետ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 167-րդ


Համայնքի, երկրի համար կարևորագույն հարցերում երիտասարդության մասնակցությանը վերաբերող խնդիրները, այդ հարցում կրթության, տեղեկացվածության և փափուկ հմտությունների տիրապետման կարևորությունը Հովհաննես Երանյանը քննարկել է սոցիոլոգ Մարինա Գալստյանի հետ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 166-րդ


Ֆիզիկոս, մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, պրոֆեսոր Կամո Աթայանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ՀՀ ԳԱԱ-ի կազմում ստեղծված նոր վարչության գործունեության նպատակները, գիտության հանրամատչելիացման նշանակությունն ու կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 165-րդ


Հայաստանի ներկայությունը աշխարհի գիտական քարտեզի վրա սկսում է փոխվել

Հայաստանում գիտության զարգացման խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Իլինոյսի համալսարանի պրոֆեսոր, «AVIATE» կենտրոնի տնօրեն Նաիրա Հովակիմյանի հետ։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 164-րդ


Արտեմ Ալիխանյանի նախագծած արագացուցիչը աշխարհում եզակի երեւույթ է եղել

Արտեմ Ալիխանյանի անվան ազգային լաբորատորիայի տնօրեն Գևորգ Քառյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Ֆիզիկայի ինստիտուտում գիտական սերնդափոխության և գիտության զարգացման հեռանկարները:
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 163-րդ


Չկա բարդ բովանդակություն, կա մատուցման բարդ եղանակ

Մատենադարանի կրթական ծրագրերի և ցուցադրությունների համակարգողներ Ջեմմա Պապոյանի և Մերի Ղազարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ամբողջ տարվա ընթացքում Մատենադարանում իրականացվող կրթական ծրագրերը և «Ամառային դպրոց» կրթական ծրագրի բովանդակությունը: