Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 180-րդՀայ-չինական բարեկամության դպրոց հիմնադրամի տնօրեն Սպարտակ Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է չինարենի իմացության նշանակությունը, ամենաարագ զարգացող այդ գերտերության հետ բարեկամության կամուրջներ կառուցելու գործում դպրոցի շրջանավարտների դերակատարության կարևորությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 179-րդ«Աջակիցներ» ՀԿ հիմնադիր, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Անի Մանուկյան հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Արմատ և ծիլ» միջառարակայական դպրոցական նախագիծը, որի շրջանակում աշակերտները հետազոտական աշխատանք են կատարում՝ բացահայտելով սեփական արմատները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 178-րդԱնհրաժե՞շտ է դպրոցներում դասավանդել արվետի պատմություն ԵԹԿՊԻ-ի և ՀՊՄՀ-ի դասախոս Քրիստինե Պողոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ութերորդ դասարանցիների համար հրատարակված Արվեստ դասագրքի բովանդակությունը, առհասարակ հանրակրթական դպրոցներում հայ և համաշխարհային արվետի պատմության ուսուցման անհրաժեշտությունն ու կարևորությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 177-րդՕդում, ջրում, ցամաքում ինքնակառավարվող սարքերի հեռանկարները |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 176-րդԱռաջին անգամ Հայաստանում կայացել է գիտության շաբաթ ծրագիր Հայաստանում առաջին անգամ տեղի ունեցած «Գիտության շաբաթ» ծրագրի նպատակների, միջոցառումների ու փառատոնի մասին Հովհաննես Երանյանը զրուցել է «Գիտուժ» նախաձեռնության գործառնական տնօրեն Լիլիթ Մարգարյանի հետ։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 175-րդԿրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդիրները ԳԱԱ մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի առաջատար գիտաշխատող Հովակիմ Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է լաբորատորիայի գործունեությունը, ակադեմիական ինստիտուտների ճակատագիրը, ինչպես նաև Կրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդրահարույց կետերը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 174-րդԵրեխան ոչ թե ստիպված, այլ հաճույքով պետք է ընթերցի Ընթերցանության խթանման ծրագրերը, դրան միտված «Թռիչք գրքի թևերով» մրցույթի նպատակներն ու պայմանները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բվիկ» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Արևիկ Ղարիբյանի հետ։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 173-րդՀայաստանում կուլակաթափի նման մի բան են անում՝ ամեն ինչ պետականացնում են Ազգային ժողովում օրենքի նախագիծ է քննարկվում ստեղծագործական միությունների շենքերը պետականացնելու վերաբերյալ, սակայն գրողների միության նախագահ Էդուարդ Միլիտոնյանի պնդմամբ՝ ստեղծագործական միությունների հետ քննարկում տեղի չի ունեցել։ Ըստ նրա՝ իրենք տեղյակ չեն, թե պետականացումից հետո ինչ է լինելու։ Հովհաննես Երանյանը գրողների միության նախագահի հետ քննարկել է ՀԳՄ և այլ ստեղծագործական միությունների ճակատագիրը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 172-րդԳիտության և կրթության կազմակերպման հայկական ու կորեական փորձի տարբերությունները Գիտական նորաարարության և կրթության կենտրոնի գիտաշխատող Աստղիկ Հակոբյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է մրցունակ գիտության զարգացման և որակյալ կրթության նշանկությունը։ Համեմատել գիտության և կրթության կազմակերպման Հայաստանի և զարգացած երկրների փորձը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 171-րդԿրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է նոր ուսումնական տարում կրթության կազմակերպման բարդ խնդիրները։ Դրանք բազմաթիվ են ինչպես հանրակրթության, այնպես էլ բարձրագույն կրթության ոլորտներում: Թեգեր՝ կրթություն, գիտություն, կրթական ծրագիր, դպրոց, հանրակրթություն, աշակերտ, ուսուցիչ, կրթական խնդիր, համալսարան, ուսումնական ձեռնարկ, դասախոս, կրթության փորձագետ, կրթական ոլորտ, մասնագիտություն |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 170-րդ«Հենք» կրթական ծրագրի հեղինակ Ելենա Սարաֆյանի և խմբագիր Լուսինե Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դպրոցական ծրագրին զուգահեռ հայ գրականության դասընթացը աշակերտների համար ավելի գրավիչ ու հետաքրքիր դարձնելու նրանց նախաձեռնությունը: |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 169-րդOտարեկրացի, սփյուռքից ներգաղթած և Արցախից բռնագաղթած դպրոցականներին ժամանակակից հայոց լեզվի ուսուցման խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բիգ մայնդ քիդս» կենտրոնի գրասենյակի տնօրեն Գոհար Օհանջանյանի և լեզուների ծրագրի պատասխանատու Լուսինե Համբարյանի հետ։ |