Դալի-Պիկասո. Ազգային պատկերասրահի նոր ծրագրերն ու հին խնդիրներըՀայաստանի ազգային պատկերասրահում կբացվի աշխարհի ամենահայտնի երկու իսպանացիների՝ Սալվադոր Դալիի և Պաբլո Պիկասոյի աշխատանքների ցուցահանդեսը: Ինչպե՞ս կազմակերվեց ցուցահանդեսը, բնօրինա՞կ են արդյոք ներկայացվող աշխատանքները, ի՞նչ կարող են տալ այդպիսի ցուցահանդեսները թանգարանների զարգացմանը և ինչպե՞ս է հնարավոր պատկերասրահում ցուցադրվող հին ու նոր գանձերը ներկայացնել նոր փաթեթավորմամբ: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը «Թեմա» հաղորդման շրջանակում զրուցել է ՀԱՊ փոխտնօրեն Նաիրա Եղիազարյանի հետ: |
|
Ազգային գրադարան. գրքի պահոցից՝ ընթերցանության նախընտրելի վայրԳրադարանները վաղուց արդեն գրքերի պահոցներ չեն, այլ հաղորդակցության, գրական-մշակութային ակտիվ շփման հարթակներ: Ի՞նչ է արվում այս ուղղությամբ Հայաստանի ազգային գրադարանում: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել Հայաստանի ազգային գրադարանի տնօրենի պաշտոնակատար, արձակագիր Հրաչ Սարիբեկյանի հետ: |
|
Հրանտ Մաթևոսյան-85. ժամանակն ընթերցելու լեզունԼրացավ Հրանտ Մաթևոսյանի ծննդյան 85-ամյակը: Ի՞նչ էր տալիս իր ժամանակին Մաթևոսյանի ստեղծագործությունը և ի՞նչ է տալիս այսօր: Ինչո՞ւ է մեր հասարակությունը քիչ ընթերցում Մաթևոսյան։ Գրողի ստեղծագործության ի՞նչ նոր շերտեր են բացահայտում նրա՝ վերջերս հրատարակված անտիպները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է գրող, հրապարակախոս Գևորգ Տեր-Գաբրիելյանի հետ: |
|
Հայ-ադրբեջանական համակեցության հետքերով20-րդ դարասկզբի ու դարավերջի կոնֆլիկտների միջև ինչպե՞ս է եղել հայ-ադրբեջանական համակեցությունը Հայաստանում: Գաղափարախոսական, կենցաղային, մշակութային ի՞նչ դրսևորումներ են ունեցել ազգամիջյան հարաբերությունները: Ի՞նչ պատմություն և առանձնահատկություններ ուներ ադրբեջանական թատրոնը Հայաստանում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է ազգագրագետ Արսեն Հակոբյանի հետ: |
|
Կիլիկիայի առօրեկանության պատմությունըԻ՞նչ գիտենք մենք Կիլիկիայի պատմության մասին. խոշոր անհատներ, ավերիչ պատերազմներ, միջազգային հարաբերություններ ու առևտուր: Պատմական խոշոր իրադարձությունների կողքին գրեթե ոչինչ չգիտենք Կիլիկիայի առօրեականության պատմության մասին: Ովքե՞ր և ինչպե՞ս են ապրել Կիլիկիայում, ի՞նչ հարաբերություններ են ունեցել տեղացիներն ու օտարերկրացիները, ի՞նչ նորմերով են կարգավորվել ընտանեկան հարաբերությունները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմաբան Զոհրաբ Գևորգյանի հետ: |
|
Մշակութային ժառանգության կառավարում և խնամքՄշակութային ժառանգության պահպանությունն առնչվում է բազմաթիվ խնդիրների հետ. համապատասխան օրենսդրական դաշտ, հասարակության վերաբերմունք, մասնագետների համագործակցություն, միջպետական ծրագրեր, ֆինանսական միջոցներ և այլն: Այս խնդիրների համակարգման համար ստեղծվել է հայ-իտալական «ՌՕՔԵՄՓ» - Մշակութային ժառանգության կառավարման, պահպանության, արժևորման տարածաշրջանային կենտրոնը: Կենտրոնի գործունեության, ընդհանրապես, մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրների մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է կենտրոնի տնօրեն Անի Ավագյանի հետ: |
|
Հայկական օրորոցայինի խորհուրդն ու գաղտնիքներըԻ՞նչ խորհուրդ ու առանձնահատկություններ ունեն հայկական օրորները: Ինչպե՞ս պետք է դրանք կատարել, ի՞նչ է փոխվում, երբ դրանք ձայնագրվում են կամ կատարվում են բեմում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է «Շողակն» համույթի մեներգչուհի Հասմիկ Հարությունյանի հետ: |
|
Լուսանկարչությունը՝ պատմության, լռության ու աղմուկի միջևԻ՞նչ է հակադրում լուսնակրչությունը ժամանակակից իրականության աղմուկին, ի՞նչ է պատմում լուսանկարի լռությունը, ինչպե՞ս է արվեստը հաղթահարում անտարբերությունը և լուծում իր առջև դրված խնդիրները: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է լուսանկարիչ Զավեն Խաչիկյանի հետ: |
|
Սուրբ Ծնունդ. նորացման ու կյանքի խորհուրդըԴարեր շարունակ քրիստոնյաները խանդավառությամբ ու սիրով սպասում են մեր տեր Հիսուս Քրիստոսի ծննդյան լուսավոր ավետիսին։ Ինչպե՞ս է ժամանակակից մարդն ընկալում Սուրբ Ծննդի խորհուրդը, պատրա՞ստ է արդյոք իր կյանքում տեսնել տոնի իրական հոգևոր նշանակությունը, զգալ Փրկչի ծնունդով սկսվող փոփոխություններն ու նորոգվել հոգով: Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է Տ. Առնակ քահանա Հարությունյանի հետ: |
|
Պատմությունն ու հանրության հիշողությունըԻնչպիսի՞ն է պատմության ընկալումը մեր հասարակության մեջ: Ինչպե՞ս կարող է արդյունավետ աշխատել կրթական համակարգը, ինչպե՞ս կապել ակադեմիական գիտությունն ու ԲՈՒՀ-ը: Ինչպե՞ս է կրթական համակարգը քաղաքացի ու մտավորական ձևավորում: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Ալբերտ Ստեփանյանի հետ: |
|
Ինչո՞ւ պետք է պատմություն իմանալԻնչո՞ւ է անհրաժեշտ պատմության ուսումնասիրությունն ու դասավանդումը: Պատմության դասավանդումը քաղաքակա՞ն, կրթակա՞ն, թե՞ գաղափարական հարց է: Ինչպիսի՞ն է մեր հանրության` պատմության ընկալումը: Այս հարցերի մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմագիտության դոկտոր, պրոֆեսոր Ալբերտ Ստեփանյանի հետ: |
|
Հայկական որմնանկարչությունՀայ միջնադարյան արվեստի մի կարևոր ու չափազանց ուշագրավ ոլորտ՝ որմնանկարչությունը, երկար ժամանակ պատշաճ ուշադրության չի արժանացել, քանի որ համարվել է, որ քիչ նմուշներ են պահպավել, դրանք ազգային ինքնատիպությամբ աչքի չեն ընկնում և այլն: Սակայն որմնանկարչության նոր ուսումնասիրությունները փաստում են հակառակը: Հայկական որմնանկարչության ինքնատիպության, ստեղծման ու պահպանման առանձահատկությունների, ուսումնասիրության խնդիրների ու նշանակության մասին Հայկ Համբարձումյանը զրուցել է պատմագիտության դոկտոր, Երևանի մատենադարանի փոխտնօրեն Կարեն Մաթևոսյանի հետ: |