Արմենակ ՇահմուրադյանԱրմենակ Շահմուրադյանը բոլոր ժամանակների ամենանշանավոր երգիչն է: Նրա համար ճակատագրական նշանակություն ունեցավ կրթությունը Գևորգյան հոգևոր ճեմարանում և հանդիպումը Կոմիտաս վարդապետի հետ: Այդուհետ նրանց գործունեությունը ընթացավ համատեղ: Թողնելով Փարիզի Գրանդ օպերայի առաջին մեներգչի հաղինակավոր աշխատանքը, նա ամբողջությամբ լծվեց հայ ազգային երգի, հատկապես կոմիտասյան մշակումների տարածմանը, համերգային շրջագայություններ ունենալով գրեթե ամբողջ աշխարհում։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 188-րդՎաղարշապատի Մաքսիմ Գորկու անվան համար 5 դպրոցի տնօրեն Գայանե Սաֆարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Էջմիածինը գրի, գրքի և դպրության քաղաք» հռչակելու նախաձեռնությունը և այդ գործում աշակերտների և ուսուցիչների ոգևորությունը։ |
|
Պետական թատրոնի, Համալսարանի ու գրադարանի հիմնադիր Նիկոլ ԱղբալյանըՆիկոլ Աղբալյանը 19-րդ դարավերջի և 20-րդ դարասկզբի ամենանշանավոր հայ գրականագետներից մեկն է, պետական գործիչ, ուսուցիչ ու մտավորական Գևորգյան ճեմարանի շրջանավարտը Վերնատուն գրական կազմակերպության միակ տեսաբանն էր, և հսկայական ազդեցություն ուներ ժամանակի հայ գրական ընթացքի վրա։ Նիկոլ Աղբալյանն էր, որ առաջինը հռչակեց հայ նոր հանճարեղ բանաստեղծի՝ Եղիշե Չարնեցի ասպարեզ իջնելը։ Հայաստանի Առաջին հանրապետության Լուսավորության նախարար Նիկոլ Աղբալյանին է հայ ժողովուրդը պարտական առաջին պետական համալսարանի, Ազգային գրադարանի, առաջին պետական թատրոնի հիմնադրման համար։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 187-րդ«Բարձունք» կրթական շարժման առաջնորդող խորհրդի անդամ Արեգ Թադևոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է նոր սերունդ և նոր երկիր ունենալու գործում կրթության դերն ու նշանակությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 186-րդԿրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը ամփոփել է 2024 թվականին հանրակրթության ոլորտի գլխավոր խնդիրները և 2025–ին սպասվող սպառնալիքները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 185-րդՍոցիալ–էմոցիոնալ կրթության հետազոտող Հասմիկ Մովսիսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է այդ համակարգի առավելությունները, և Հայաստանում դրա ներդրման անհարաժեշտության ու օգտակարության հարցերը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 184-րդՄաթեմատիկոս Տիգրան Իշխանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է արհեստական բանականության և կրթություն հարաբերությունը։ Որքանո՞վ է արհետական բանականությունը, որպես տեխնոլոգիական գործիք, օգտակար կրթությանը, և ինչ վտանգներ ու սպառնալիքներ կարող է առաջացնել։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 183-րդԳևորգյան հոգևոր ճեմարանի տեսուչ Հայր Շահե ծայրագույն վարդապետ Անանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Աստվածավանական համալսարանի կարգավիճակ ունեցող հնագույն կրթարանի այսօրվա խնդիրներն ու ձեռքբերումները։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 182-րդԱրցախում էթնիկ զտումներից հետո «Թումոյում» ստեղծվել է հատուկ բաժին, որը Արցախից բռնի տեղահանված պատանիներով է զբաղվում։ Նպաստում է, օգնում եւ առաջարկներ անում նրանց։ Բացի այդ՝ «Թումոն» կազմակերպում է դասընթացավարների համար սեմինարներ, որոնց մասնակցում են Արցախից բռնի տեղահանված մասնագետներ։ Հինգամսյա դասընթացն անվճար է։ Ավելին՝ մասնակիցները ստանում են կրթաթոշակ։ Հովհաննես Երանյանը «Տաղավարում» հյուրընկալել է «Թումո» կենտրոնի փորձագետ-դասընթացավար, բանաստեղծ Վիոլետ Գրիգորյանին։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 181-րդԳիտուժ նախաձեռնության անդամ, «Ռոբոմարտ» ընկերության հիմնադիր Տիգրան Շահվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը «Տաղավարում» քննարկել է երկրի անվտանգության ապահովման և տնտեսության զարգացման գործում գիտության և տեխնոլոգիաների դերը և նշանակությունը: |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 180-րդՀայ-չինական բարեկամության դպրոց հիմնադրամի տնօրեն Սպարտակ Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է չինարենի իմացության նշանակությունը, ամենաարագ զարգացող այդ գերտերության հետ բարեկամության կամուրջներ կառուցելու գործում դպրոցի շրջանավարտների դերակատարության կարևորությունը։ |
|
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 179-րդ«Աջակիցներ» ՀԿ հիմնադիր, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Անի Մանուկյան հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Արմատ և ծիլ» միջառարակայական դպրոցական նախագիծը, որի շրջանակում աշակերտները հետազոտական աշխատանք են կատարում՝ բացահայտելով սեփական արմատները։ |