Մեդիան և երեխաները. մաս 1-ին


Երեխաների համար մեդիագրագիտության կարևորության մասին խոսում է «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» փորձագետ Լուսինե Գրիգորյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 8-րդ


Հետպատերազմյան շրջանում դեռահասների հոգեբանական առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 7-րդ


2021թ. Նոր տարին և երեխաները. ետպատերազմական առաջին Նոր տարվա հետ կապված առանձնահատկությունների մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 6-րդ


Պատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 5-րդ


Պատերազմի թեմայով երեխաների հետ զրուցելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Իրինա Խանամիրյանը:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 4-րդ


Երեխաների հետ պատերազմի մասին խոսելու նրբությունների մասին խորհուրդներ է տալիս հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։

Պատերազմը և երեխաները. մաս 3-րդ


Պատերազմի ժամանակ հարազատ կորցրած երեխաների հնարավոր վարքագծի, հոգեվիճակի և այդ երեխաների հետ մեծերի կողմից անհրաժեշտ աշխատանքի մասին խոսում է հոգեբան Անուշ Ալեքսանյանը։

Պատերազմը և երեխաները. մաս 2-րդ


Ինչպե՞ս պետք է շփվել պատերազմական գործողությունների վայրերից տարհանված երեխաների հետ: Խորհուրդներ մասնագետից:

Պատերազմը և երեխաները. մաս 1-ին


Պատերազմի ժամանակ ի՞նչ է կատարվում երեխաների աշխարհում, երբ երկրի, հայրենի տան, հեռու ու մոտիկ հարազատների անվտանգությունը խաթարված է: Ինչպե՞ս պետք է շփվել երեխաների հետ, ինչպե՞ս խոսել պատերազմի մասին կամ պե՞տք է արդյոք խոսել։ Խորհուրդներ մասնագետից:

 

Կանադայի հայ երեխաները ամառն անցկացրել են թեմի «Արարատ» ճամբարում


Ամռանը Կանադայի հայոց թեմի հովանու ներքո կազմակերպվել է «Արարատ» ճամբարը, որին մասնակցել են շուրջ 130 մանուկներ: Օտտավայից, Տորոնտոյից, Մոնրեալից, Լավալից, Համիլթոնից և Վանկուվերից եկած հայ ընտանիքների երեխաները մեկ շաբաթ միասին են անցկացրել` բացահայտելով իրենց ինքնությունը և ուսումնասիրելով հայ մշակույթը, լեզուն և դավանանքը: 

Զակքեոսի պատմությունը


Աղջիկ – Տե´ս, Հիսուսն ասում է`  Զակքեո՛ս, շտապի՛ր, ցա՛ծ իջիր, այսօր ես պետք է քո տանը գիշերեմ:
Տղա – Բայց այդքան լավ ու ազնիվ մարդիկ կան, Հիսուսը ինչո՞ւ է գնում հենց Զակքեոսին հյուր: Արդար չէ´:
Աղջիկ – Հա՜, մարդկանց դուրն էլ դա չի գալիս: Բայց մի շտապիր, արի տեսնենք հետո ինչ է լինելու:
 
Alt

Նորքի հայորդյաց տան հարվածային գործիքների դասարան


Մեկ, երկու, երեք, չորս...  դհոլ, թմբուկ, ծնծղա, զարբ:  Եթե հաշվելով սովորես, ապա շատ կարճ ժամանակում կկարողանաս հարվածային բոլոր գործիքները շատ լավ նվագել: Պարզապես մինչև չորսը հաշվելու տասնյակ տարբերակներ կան, հետո պետք է միշտ ժամանակին դասի գաս, ֆիզիկական վարժություններ անես, ընկերներիդ ու վարպետներիդ ուշադիր լսես, հա, մեկ էլ սկզբում կոշտուկներ կարող են լինել ձեռքերիդ մեջ ու ականջներդ կարող են ցավալ անսովորությունից: Ու վերջ, էլ ոչ մի դժվարություն: Իսկ առավելություններն ու հաճույքները թվարկել հնարավոր չէ: Լսել ու տեսնել է պետք: