![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 168-րդԵրևանում տեղի ունեցած միջազգային հայագիտական կոնգրեսի նպատակներն ու միջազգային հայագիտության առջև ծառացած խնդիրները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Մաշտոցյան մատենադարանի գիտական գծով փոխտնօրեն Վահե Թորոսյանի հետ։ |
![]() |
Վանդալիզմը՝ Ադրբեջանի պետական քաղաքականությունՀայկական ճարտարապետությունն ուսումնասիրող հիմնադրամը հրատարակել է «Վանդալիզմի պետական քաղաքականությունն Ադրբեջանում» գրքույկը: Արցախի թեմի նախաձեռնությամբ լույս տեսած անգլերեն գիրքը փաստերով մերկացնում է Ադրբեջանի հակամշակութային բազմամյա գործունեությունը: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է հիմնադրամի համատնօրեն Րաֆֆի Քորթոշյանի հետ: |
![]() |
«Հետեւու՞մ ես ինձ- հետ մի՜ նայիր»Մենք ունենք մարդկային հարաբերություններ, որոնք խոչընդոտ են դառնում մեր հոգեւոր կյանքի համար։ Քրիստոսին հետեւելը չի երաշխավորում կենցաղային խնդիրների լուծումը։ Մահը, սուգը, աղետները չպետք է մեզ խանգարեն, որպեսզի մենք հետեւենք Տիրոջը։ Որո՞նք են Քրիստոսին հետեւելու պայմանները, ի՞նչ է նշանակում՝ ինքնաուրացում եւ խաչի ստանձնում. մեկնաբանում է Տ Ռուբեն վարդ. Զարգարյանը։ |
![]() |
Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցին տոնել է Ուխտի Տապանակի տոնըՄասյացոտնի թեմի առաջնորդ Գևորգ եպիսկոպոս Սարոյանի օրհնությամբ շաբաթ օրը համաթեմական մեծ ուխտագնացություն է կազմակերպվել դեպի Լանջանիստի Սպիտակ վանք: Ուխտագնացությանը միացել են թեմի գործող եկեղեցիների հոգևոր հովիվները, սարկավագները, դպրաց դասը, երգչախմբի անդամները, մեծ թվով հավատացյալներ տարբեր համայնքներից: |
![]() |
Ինչպես ստանալ դեկորատիվ պետությունՀՀ Սահմանադրության փոփոխություն, պետական խորհրդանիշերի վերանայում, անցյալի վերանայում, ազգային կառույցների դերի նվազեցում ևայլն: Ի՞նչ կապ ունեն հայաստանյան քաղաքական օրակարգ նետված այս թեզերը պետության անվտանգության և ցանկալի խաղաղության հետ: Ո՞րն է Հայսատանին ներկայացված իրական պահանջը Ադրբեջանի և Թուրքիայի կողմից: Ինչպե՞ս է արձագանքում Հայաստանը այդ պահանջին: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է քաղաքական մեկնաբան Հակոբ Բադալյանի հետ։ |
![]() |
Հիվանդություն եւ միայնությունԾննդից մինչեւ մահ մարդուն բնորոշ է հիվանդությունը և սա պետք չէ բացատրել մեղքերով, կամ Աստծուն մոտենալու միտումով։ Հիսուսը բժշկում էր, որովհետեւ ուզում էր մարդկանց առողջ տեսնել, ամբողջական, երջանիկ տեսնել։ Սերն է, որ մարդուն մոտեցնում է Աստծուն, ոչ թե հիվանդությունը։ Սերն է, որ մարդուն փրկում է։ Ոչ աղոթքը և ոչ էլ սրբերի դուռը գնալը երաշխիք չէ բժշկման։ Աստված ցավազրկող չէ։ Աստված եթե ցավազրկող լիներ, կցավազրկեր իր որդու տառապանքները։ Ի՞նչ եք կարծում Հիսուսն ինչո՞ւ տառապեց։ |
![]() |
Տ. Նշան քահանա ԱլավերդյանՀեռուստադիտողների և օգտատերերի հարցերին պատասխանել է Տ. Նշան քահանա Ալավերդյանը: Գրեք ձեր հարցերը «Հարց ու պատասխան» ֆեյսբուքյան էջին: Քառասունք պահելը մո՞ր, թե՞ զավակի համար է նախատեսված: |
![]() |
Նոր դասագրքերՏպագրվում է արվստին վերաբերվող 6-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարանների նոր դասագրքեր Մինչ 2021 թ, արվեստին վերաբերող առարկաները դասավնդվում էին մինչև յոթերորդ դասարան: Կառավարության որոշմամբ փոխվել են հանրակրաթական դպրոցների արվեստի առարկաների դասագրքերը, մոտեցումները: ԿԳՄՍ նախարարությունը 2024-25 ուս.տարվա ընթացքում հանրակարթական դպրոցներում շրջանառության մեջ կդնի 6-րդ, 8-րդ և 10-րդ դասարանների նոր դասագրքերը: Գրքերը տպագրելու է «Զանգակ» հրատարակչությունը: Անահիտ Մարգարյանը «Արտֆոկուսում» զրուցել է նոր դասագրքերի հեղինակների` երաժշտագետներ Արթուր Ավենոսովի և Տաթևիկ Շախկուլյանի հետ: |
![]() |
Ի՞նչ անեմ- Հետևի՛ր ինձՔրիստոսի հանդեպ սերը նշանակում է չբարցարձակեցնել երկրային իրականություն։ Իհարկե դա չափազանց կարեւոր է՝ ի վերջո մենք ծնվում ենք որպես երկրային իրականության արարածներ։ Մեր յուրաքանչյուր պահն առնչվում է հողին, ջրին, օդին, նյութին և այն ամենը ինչ առնչություն ունի մեր կյանքի հետ բարի է։ Մեր կյանքը բովանդակություն է ունենում, եթե վերջնակետը երկրային իրականությունն է, որի տեսանելի պատկերը գերեզմանաթումբն է։ Հիսուսի՝ երիտասարդին տված պատասխանն ի՞նչ խորհուրդ կարող է դառնալ այսօրվա երիտասարդի համար. Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդ. Զարգարյանը: |
![]() |
Կայացել է Հայ Առքելական Եկեղեցու և Հայ օգնության ֆոնդի «Այո» հարթակի նախաձեռնած վազքի մարաթոնըՀայ Առքելական Եկեղեցու և Հայ օգնության ֆոնդի նախաձեռնությամբ Երևանի Բուսաբանական այգում կստեղծվի թերապեվտիկ այգեգործական տարածք։ Այս առիթով կազմակերպվել է վազքի մրցույթ, որի մասնակցության վճարները ուղղվել են տարածքի հիմնման աշխատանքներին։ Վազորդները երեխաների հետ սկզբում մասնակցել են 1 կմ զվարճալի վազքի, ապա մեծահասակների 5 կիլոմետր մրցավազքին: |
![]() |
Գեղարվեստի պետական ակադեմիաՆորընտիր ռեկտորը ներկայացրել է Գեղարվեստի պետական ակադեմիայի խնդիրները Ի՞նչ ճակում է Գեղարվեստի պետական ակադեմիան և զարգացման ինչ հեռանկար ունի։ Մայիսին ակադեմիայի ռեկտոր ընտրվեց արվեստագիտության թենածու, դեցենտ Վարդան Ազատյանը: Նա արվեստաբան է, պատմաբան, տեսաբան, ավելի քան 20 տարի դասավանդում է ակադեմիայում, դասախոսել է նաև արտասահմանյան բուհերում: 2014 թվականին հիմնադրել է Աշոտ Հովհաննիսյանի անվան հումանիտար հետազոտությունների ինստիտուտը: Ակադեմիայի ապագան Անահիտ Մարգարյանը «Արտֆոկուսում» քննարկել է նոր ռեկտորի հետ։ |
![]() |
Ինչպես վայելել կյանքը և պատրաստվել պատերազմիԿառավարության ղեկավարն ասում է՝ մաքառելու ժամանակներն ավարտվել են, եկել է ապրելու ժամանակը: Նույն կառավարության Արտաքին գործերի նախախարությունը հայտարարում է՝ խաղաղությունը վիժեցված է, պատրաստվեք պատերազմի: Ի՞նչ է անում ապրելու առաջարկի հետ համաձայն քաղաքացին: Ի՞նչ է ստանում կառավարող ուժը: Աննա Սարգսյանը թեման քննարկել է պետական կառավարման մասնագետ Հովհաննես Ավետիսյանի հետ։ |