1991-1994 . բուժաշխատողները Արցախյան պատերազմում


Լույս է տեսել «Նրանց ժամանակը. բուժաշխատողները 1991-1994թթ. Արցախյան պատերազմում» ժողովածուն: Այն ամփոփում է պատերազմի մասնակից բժիշկների, բուժակների ու բուժքույրերի հիշողությունը: Մեր տաղավարում գրքի հեղինակ, լրագրող Ռուզաննա Բագրատունյանն է և վիրաբույժ, պատերազմի մասնակից Գևորգ Գրիգորյանը: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 93-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք Ցկյանս ուսումնառության հայաստանյան լիգայի նախագահ Վարուժան Ավանեսյանի հետ:

Խոսք երազի մասին


Ի՞նչ է երազը: Կարո՞ղ է արդյոք Աստված խոսել մեզ հետ երազի միջոցով: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 92-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք «Հզոր միտք» ՀԿ և «Ուսանողի տուն» կազմակերպության համահիմնադիր Մհեր Մկրտչյանի հետ:

Ու՞մ կողմն է իրավունքը


2020թ.-ին և դրանից հետո արտաքին ագրեսիայի հետևանքով ՀՀ բազմաթիվ քաղաքացիներ զրկվեցին կյանքի և սեփականության իրավունքից: Որքանո՞վ է պատասխանատու Հայաստանի Հանրապետությունը դրա համար: Ի՞նչ է ազգային կամ կոլետկիվ իրավունքը, ինչպե՞ս է միջազգային մակարդակում ճանաչվում այն: Գերակա՞ է արցախահայության ինքնորոշման իրավունքը: «Երրորդ հազարամյակի» տաղավարում իրավաբանական գիտությունների թեկնածու Տարոն Սիմոնյանն է: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը:

Խոսք հավատի մասին


Ինչպե՞ս է Հիսուս սովորեցնում հավատալ, ինչպե՞ս է կրթում մեր հավատն անձնական օրինակով: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Ֆրանսահայ կոմպոզիտոր Միշել Պետրասյանն «Արտֆոկուս»-ում է


Ունկնդիրն իրապես չի՞ հասկանում ժամանակակից երաժշտությունը, թե՞ երաժիշտները չեն հավատում, որ ունկնդիրը կընկալի այն: Միշել Պետրոսյանի երաժշտության ո՞ր առանձնահատկություններն են հատկապես գրավում արևմտյան ունկնդրին: Ի՞նչ առավելություններ և թերություններ է բերել ժամանակակի կոմպոզիտորական արվեստի դաշտ «մետամոդեռն» կոնցեպտը: Ակադեմիական ժամանակակից երաժշտությունը ո՞ր ուղղությամբ է զարգանում: Ֆրանսահայ կոմպոզիտոր Միշել Պետրասյանն «Արտֆոկուս»-ի հյուրն է։ Զրույցը վարում է Անահիտ Մարգարյանը: Հաջորդիվ՝ մշակութային լրահոս։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 91-րդ


Գիտության և կրթության ռազմավարության խնդիրը քննարկում ենք ՀՀ ԳԱԱ երիտասարդ գիտնականների միավորման նախագահ Սիրանուշ Հովհաննիսյանի հետ:

Խոսք վստահության մասին


Ինչպե՞ս է ընկրկում վստահության բնական կարողությունը մարդու մեջ և դառնում հասարակական ու անհատական ճգնաժամերի պատճառ: Ինչպե՞ս Հիսուս շահեց մարդկանց վստահությունը: Մեկնաբանում է Տ. Ռուբեն վարդապետ Զարգարյանը:

Մայր Աթոռի հինգ սարկավագ համալրեց քահանաների դասը


Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնի տարբեր կառույցներում սպասավորող սարկավագներից հինգը քահանայության կոչվեց: Բագրատ եպիսկոպոս Գալստանյանը օծեց ձեռնադրվողներին և անվանակոչեց Արցախյան 44-օրյա պատերազմում հայրենիքի համար ընկած հինգ հայորդիների անուններով՝ Հարություն, Դավիթ, Նարեկ, Վահրամ, Աբգար:

 

Պատասխանում է Տ. Պսակ քահանա Մկրտչյանը


Ի՞նչ է պարգև կամ ընծա տալը: Ինչպե՞ս Աստծո խոսքը քարոզել շրջապատի մարդկանց և ի՞նչ թեմաներով: Ինչպե՞ս հասկանալ Քրիստոսի հետևյալ խոսքը. «Ով իր եղբորը հիմար անվանի, դատաստանի առջեւ կկանգնի»: Ինչո՞ւ ենք վստահ, որ խաչն է եղել մահապատժի գործիքը: Հեռուստադիտողների և օգտատերերի հարցերին պատասխանել է Տ. Պսակ քահանա Մկրտչյանը: Շարունակեք գրել ձեր հարցերը «Հարց ու պատասխան» ֆեյսբուքյան էջին:

Կապիտուլյացիա՞, թե՞ փրկություն


2020թ. նոյեմբերի 9-ին Արցախում սկսված պատերազմական գործողությունները կանգ առան: Ստորագրված փաստաթուղթը խոսույթ մտավ կապիտուլյացիա անվամբ: Հնչեցին նաև քաղաքական մեկնաբանություններ, թե դա ոչ միայն կապիտուլյացիա չէ, այլ փրկություն է առավել վատթար ելքից: Հայ հանրությունն այդպես էլ հստակ չգիտի՝ ինչու սկսվեց պատերազմը, ինչու ավարտվեց նոյեմբերի 9-ին և արդյո՞ք ավարտվեց: Իրավական ուժ ունի՞ նոյեմբերի 9-ի հայտարարության փաստաթուղթը: Զրուցում ենք իրավաբանական գիտությունների թեկնածու Վահե Թորոսյանի հետ: Զրույցը վարում է Աննա Սարգսյանը: