![]() |
Ինչու՞ Թուրքիան առաջինը ճանաչեց Հայաստանի անկախությունը 1918-ինՈվքե՞ր էին Սարդարապատում կռվող հայերը: Ինչու՞ խորհրդային քարոզչամեքենան և այսօրվա որոշ շրջանակներ տարածում են այն միֆը, թե հայերը 1918-ին «փոցխ ու եղանով» հաղթեցին թուրքական կանոնավոր բանակին: Ի՞նչ պատմական փաստեր են ի չիք դարձնում այն թեզը, թե Թուրքիան նվիրեց արևելահայերին անկախություն: Աննա Սարգսյանը զրուցել է պատմական գիտությունների թեկնածու, պատմական ժողովրդագրության մասնագետ Միքայել Մալխասյանի հետ: |
![]() |
Տ. Կիրակոս քահանա ՍիմոնյանԻնչո՞ւ են լույս վառում շքամուտքերում, երբ մարդ է մահանում: |
![]() |
Ու՞մ հետ ենք իրականում բանակցում խաղաղության շուրջԻ՞նչ գիտենք մենք ժամանակակից Ադրբեջանի մասին: Ի վերջո, այս պետության հետ մենք 30 տարուց ավելի է՝ պատերազմի մեջ ենք և այս պետության հետ այսօր խաղաղություն ենք բանակցում: Արժե՞ արդյոք ճանաչել՝ ում հետ բանակցում ենք: Աննա Սարգսյանը զրուցել է արևելագետ, Caspian Frontires տելեգրամյան ալիքի վարող Արտյոմ Տոնոյանի հետ: |
![]() |
Տ. Ներսես քահանա ՂալայանՊատարագի ընթացքում հավատացյալը կարո՞ղ է մյուսին խունկ տալ |
![]() |
Հայ կանայք և «պետական ֆեմինիզմը» համր կինոյումԿինոն հայ իրականություն մտավ բարդ և ծանր ժամանակաշրջանում՝ ցեղասպանություն, Առաջին հանրապետության անկում, պարտադրվող խորհրդային գաղափարախոսություն՝ անցյալի ի սպառ մերժումով: Ո՞վ էր հայ կինը խորհրդահայ համր կինոյում: Աննա Սարգսյանը զրուցել է «Համր կինոյի խոսուն կանայք» փաստավավերագրական ժողովածուի հեղինակ Ռուզաննա Բագրատունյանի հետ: |
![]() |
Ինչպես տոնել հաղթանակը, երբ այնուամենայիվ, մեզ պարտված ենք զգում2020թ.-ի պարտությունից և, հատկապես, 2023թ.-ին Արցախի հայաթափումից հետո մենք չգիտենք՝ ինչպես նշել Շուշիի ազատագրման տոնը: Չկա պետության աջակցությունն այդ հարցում հասարակությանը, որը կօգներ որևէ կերպ կարգավորել հակասական հույզերը: Չկա հասարակական պահանջ, որը կստիպեր պետությանը քաղաքականություն և վերաբերմունք մշակել: Այնուհանդերձ, մայիսի 9-ը թե՛ պետական տոնացույցում է, թե՛ հայության հավաքական հիշողությունում: Հաղթանակի տոնի տրանսֆորմացիայի մասին Աննա Սարգսյանը զրուցել է ազգագրագետ Մխիթար Գաբրիելյանի հետ: |
![]() |
Տ. Սողոմոն քահանա ԱվետիսյանՀանգուցյալի հիշատակի համար կարիք կա՞ 40 օր չսափրվել |
![]() |
Հայոց ցեղասպանության խնդիրը և Ղարաբաղյան շարժումըԻ՞նչ լոզունգներով և պաստառներով էր հայ ժողովուրդը բարձրանում Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր 1988-1990-ական թվականներին: Ղարաբաղյան շարժման, ապա՝ անկախության պահանջի տարիներին ինչպե՞ս արտահայտվեց Հայոց ցեղասպանության ճանաչման պայքարը: Ի՞նչ զուգահեռներով և ի՞նչ ոգով էր ընթանում հայության հավաքական իրավունքների պայքարը: Աննա Սարգսյանը հյուրընկալել է պատմական գիտությունների դոկտոր Հարություն Մարությանին: |
![]() |
Հայոց ցեղասպանության խնդիրը և Ղարաբաղյան շարժումըԻ՞նչ լոզունգներով և պաստառներով էր հայ ժողովուրդը բարձրանում Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիր 1988-1990-ական թվականներին: Ղարաբաղյան շարժման, ապա՝ անկախության պահանջի տարիներին ինչպե՞ս արտահայտվեց Հայոց ցեղասպանության ճանաչման պայքարը: Ի՞նչ զուգահեռներով և ի՞նչ ոգով էր ընթանում հայության հավաքական իրավունքների պայքարը: Աննա Սարգսյանը հյուրընկալել է պատմական գիտությունների դոկտոր Հարություն Մարությանին: |
![]() |
Տ. Տաճատ քահանա ԲարսեղյանՈւ՞մ համար է Աբրահամի գոգը |
![]() |
Արցախցիների պահանջները և դրանց պատճառներըԱդրբեջանի կողմից բռնի տեղահանության ենթարկված արցախցիների վերաբնակեցումը Հայաստանում ցավոտ գործընթացների միջով է անցնում. դրանց պատճառները սոցիալակա՞ն են, մշակութայի՞ն, թե՞ քաղաքական: Աննա Սարգսյանը զրուցել է «Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի տնօրեն Լաուրա Բաղդասարյանի հետ: |
![]() |
Տ. Վրթանես քահանա ԲաղալյանՈրտե՞ղ է լինում հանգուցյալի հոգին մինչև քառասունք: |