![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 212-րդՄատենադարանի փոխտնօրեն Վահե Թորոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հուլիսի 9–12–ը Երևանում տեղի ունեցած Հայագիտական միջազգային երկրորդ կոնգրեսում բարձրացված խնդիրներն ու դրանց լուծման ճանապարհները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 211-րդՀյուսթոնի «Ռայս» համալսարանի պրոֆեսոր Միշել Քյուլհանդջյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ASOF-ի՝ հայ գիտնականների միավորման գործունեությունը, Հայաստանի գիտությանը և կրթությանը օժանդակելու ծրագրերը, հունիսի 25-28-ը Դիլիջանում անցկացված գիտական կոնֆերանսի արդյունքները: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 210-րդ«Բվիկ» հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Ջուլիա Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է տարիքային խմբերի համար անցկացված ընթերցանության մրցույթների արդյունքները:
|
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 209-րդ«ԿԱԶԱ» հիմնադրամի կրթական ծրագրերի ղեկավար Զարուհի Լավչյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Հայաստանում հիմնադրամի գործունեության, տարբեր տարիքային խմբի շահառուների համար իրենց իրականացծրած ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 208-րդԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան Մխիթար Գաբրիելյանի և դեկանի տեղակալ Հայկ Մխոյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթական դպրոցում և բարձրագույն կրթության մեջ պատմություն առարկայի դասավանդման մարտահրավերները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 207-րդ«Արի» արշավական ակումբի հիմնադիր Աստղիկ Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դեպի լեռներ, ձորեր ու դաշտեր արշավների ընթացքում երեխաներին մատուցվող գիտելիքները, հայրենի բնությանյան ճանաչողության և ինքնաճանաչումի կարևորությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 206-րդԳիտության նորարարության և կրթության կենտրոնի ուսնակ հետազոտող Նանե Հախվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հայ ուսանողների թիմի հաղթանակը Միացյալ Նահանգներում տեղի ունեցած ԱԹՍ-ներին նվիրված կոնֆերանս մրցույթում, խոսել Հայաստանում գիտական միջավայրի բարելավման անհրաժեշտության մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդՈւսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդՍոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդմանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն |
![]() |
Մակար ԹեղուտցիՄակար Ա․ Թեղուտցի Կաթողիկոսը ոչ ուսանել է և ոչ էլ դասավանդել է Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում, սակայն ճեմարանն իր գոյության ամենածաղկուն շրջանին հասել է հենց նրա օրոք։ Մակար առաջինը թարմացրել է կրթական ծրագրերը, հրավիրել է նոր մանկավարժների, հիմք դրել հոգևոր և աշխարհիկ շրջանավարտներին կրթությունը շարունակելու նպատակով եվրոպական նշանավոր համալսարաններ գործուղելու ավանդույթին։ |