![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդՈւսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդՍոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդմանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն |
![]() |
Մակար ԹեղուտցիՄակար Ա․ Թեղուտցի Կաթողիկոսը ոչ ուսանել է և ոչ էլ դասավանդել է Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում, սակայն ճեմարանն իր գոյության ամենածաղկուն շրջանին հասել է հենց նրա օրոք։ Մակար առաջինը թարմացրել է կրթական ծրագրերը, հրավիրել է նոր մանկավարժների, հիմք դրել հոգևոր և աշխարհիկ շրջանավարտներին կրթությունը շարունակելու նպատակով եվրոպական նշանավոր համալսարաններ գործուղելու ավանդույթին։ |
![]() |
Ստեփան ՄալխասյանցՆշանավոր հայագետ, ակադեմիկոս Ստեփան Մալխասյանցը ճեմարանի այն սաներից է, ովքեր եվրոպական համալսարաններում կրթությունը կատարելագործելուց հետո վերադարձան հարազատ կրթօջախ արդեն դասավանդելու և կուտակած գիտելիքի պաշարը սերունդներին փոխանցելու։ Ավելին, Մալխասյանցը նաև ղեկավարել է ճեմարանը, և այդ շրջանում արմատական բարեփոխումներ իրականացրել։ Նա ընտրվում է Սուրբ Էջմիածնի հոգևոր խորհրդի անդամ։ Ամբողջ կյանքի ընթացքում, անգամ անաստվածության ու ստալինյան բռնաճնշումների տարիներին, ամուր է պահում կապը Մայր աթոռի հետ։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 201-րդԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի դոցենտ Լուսինե Հայրապետյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթության ամենամեծ խնդիրներից մեկը՝ ուսուցիչների պակասը, և այն մեղմելու գործում իրենց կենտրոնի դերակատարությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 200-րդՀովհաննես Երանյանը ՀՊՄՀ բանասիրական ֆակուլտետի դեկան Աշոտ Գալստյանի հետ քննարկել է իր և Թամարա Թովմասյանի կազմած մայրենիի դասագրքերի, բառարանի, ուսուցչի ուսումնամեթոդական ձեռնարկների բովանդակությունը, դրանցում տեղ գտած տեխնոլոգիական նորարությունները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 199-րդ«Դիզակ Արտ» մշակութային կրթական կենտրոնի համահիմնադիր Երազիկ Հայրիյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է բռնի տեղահանված արցախցի երեխաների գեղագիտական կրթության, Արցախի բարբառի և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 198-րդՀերոսների վերականգնողական քաղաք․ Հոգեկան առաղջության կենտրոնի հիմնադիր Սուրեն Արեենցի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կրթական այն ծրագրերը, որոնք իրականցվում են կենտրոնում, առողջապական ծառայություններին զուգահեռ։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 197-րդՀաղորդավար, դերասանուհի Անի Զաքարյանի հետ Հովհաննես Եսայանը զրուցել է հայերեն բանավոր խոսքի անաղարտության կարևորության, այդ գործում նրա ջանքերի՝ «Հայի բառարանի» և «Հայուհի մը» կրթական հարթակի մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 196-րդ«Մի անգամ դպրոցում» ֆիլմի սցենարի հեղինակ և դպրոցականների «Իմ իսկական հերոսը» շարադրությունների համահայաստանյան մրցույթի ժյուրիի անդամ Նարեկ Ավագյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կինոնկարի պատգամներն ու մրցույթի հաղթողների պատկերացումները հերոսի և հերոսության վերաբերյալ։ |