Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 212-րդ


Մատենադարանի փոխտնօրեն Վահե Թորոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հուլիսի 9–12–ը Երևանում տեղի ունեցած Հայագիտական միջազգային երկրորդ կոնգրեսում բարձրացված խնդիրներն ու դրանց լուծման ճանապարհները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 211-րդ


Հյուսթոնի «Ռայս» համալսարանի պրոֆեսոր Միշել Քյուլհանդջյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ASOF-ի՝ հայ գիտնականների միավորման գործունեությունը, Հայաստանի գիտությանը և կրթությանը օժանդակելու ծրագրերը, հունիսի 25-28-ը Դիլիջանում անցկացված գիտական կոնֆերանսի արդյունքները:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 210-րդ


«Բվիկ» հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Ջուլիա Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է տարիքային խմբերի համար անցկացված ընթերցանության մրցույթների արդյունքները:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 209-րդ


«ԿԱԶԱ» հիմնադրամի կրթական ծրագրերի ղեկավար Զարուհի Լավչյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Հայաստանում հիմնադրամի գործունեության, տարբեր տարիքային խմբի շահառուների համար իրենց իրականացծրած ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 208-րդ


ԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան Մխիթար Գաբրիելյանի և դեկանի տեղակալ Հայկ Մխոյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթական դպրոցում և բարձրագույն կրթության մեջ պատմություն առարկայի դասավանդման մարտահրավերները։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 207-րդ


«Արի» արշավական ակումբի հիմնադիր Աստղիկ Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դեպի լեռներ, ձորեր ու դաշտեր արշավների ընթացքում երեխաներին մատուցվող գիտելիքները, հայրենի բնությանյան ճանաչողության և ինքնաճանաչումի կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 206-րդ


Գիտության նորարարության և կրթության կենտրոնի ուսնակ հետազոտող Նանե Հախվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հայ ուսանողների թիմի հաղթանակը Միացյալ Նահանգներում տեղի ունեցած ԱԹՍ-ներին նվիրված կոնֆերանս մրցույթում, խոսել Հայաստանում գիտական միջավայրի բարելավման անհրաժեշտության մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդ


Ուսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդ


Սոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ


«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդ


մանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն

Մակար Թեղուտցի


Մակար Ա․ Թեղուտցի Կաթողիկոսը ոչ ուսանել է և ոչ էլ դասավանդել է Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում, սակայն ճեմարանն իր գոյության ամենածաղկուն շրջանին հասել է հենց նրա օրոք։ Մակար առաջինը թարմացրել է կրթական ծրագրերը, հրավիրել է նոր մանկավարժների, հիմք դրել հոգևոր և աշխարհիկ շրջանավարտներին կրթությունը շարունակելու նպատակով եվրոպական նշանավոր համալսարաններ գործուղելու ավանդույթին։