Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 180-րդ


Հայ-չինական բարեկամության դպրոց հիմնադրամի տնօրեն Սպարտակ Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է չինարենի իմացության նշանակությունը, ամենաարագ զարգացող այդ գերտերության հետ բարեկամության կամուրջներ կառուցելու գործում դպրոցի շրջանավարտների դերակատարության կարևորությունը։

«Մենք» հկ-ն ազգագրական պարեր է սովորեցնում


«Մենք» կրթամշակութային ՀԿ –ի կազմում ազգագրական պարի երեք խումբ է գործում՝ հիմնական, սիրողական և երեխաների: Նրանք տիրապետում են ոչ միայն ազգագրական պարերին, այլև քաջատեղյակ են դրանց իմաստաբանությանը և առաքելություն են ստանձնել տարածել ու սովորեցնել մեր պարերը՝ հեռավոր գյուղից մինչև մայրաքաղաք:

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 179-րդ


«Աջակիցներ» ՀԿ հիմնադիր, մանկավարժական գիտությունների թեկնածու Անի Մանուկյան հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Արմատ և ծիլ» միջառարակայական դպրոցական նախագիծը, որի շրջանակում աշակերտները հետազոտական աշխատանք են կատարում՝ բացահայտելով սեփական արմատները։

Մայր տաճարի վերաօծումից հետո կայացել է առաջին եպիսկոպոսական ձեռնադրությունն ու օծումը


Ամենայն հայոց Կաթողիկոսը եկեղեցական թափորով առաջնորդվել է Մայր տաճար` մատուցելու Սուրբ Պատարագ և կատարելու եպիսկոպոսական ձեռնադրություն: Հայրապետական ամպհովանին կրել են եկեղեցու չորս բարերարներ: Ամպհովանու տակ Նորին սրբությանն ուղեկցել են առընթերականները` Պոլսի հայոց պատրիարքը և Նաթան արքեպիսկոպոս Հովհաննիսյանը: Հայոց հովվապետը աղոթքով և օրհնությամբ նորընծաներին շնորհել է եպիսկոպոսական կոչման յոթ աստիճանները, պատգամել ու հանձնարարել խնամել Քրիստոսի հոտը` հավատարիմ մնալով եկեղեցու հայրերի և սրբերի ավանդներին: Այստեղ վեց եպիսկոպոսացուներին հանձնվել է եպիսկոպոսական հանդերձի մաս հանդիսացող եմիփորոնը:

 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 178-րդ


Անհրաժե՞շտ է դպրոցներում դասավանդել արվետի պատմություն

ԵԹԿՊԻ-ի և ՀՊՄՀ-ի դասախոս Քրիստինե Պողոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ութերորդ դասարանցիների համար հրատարակված Արվեստ դասագրքի բովանդակությունը, առհասարակ հանրակրթական դպրոցներում հայ և համաշխարհային արվետի պատմության ուսուցման անհրաժեշտությունն ու կարևորությունը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 177-րդ


Օդում, ջրում, ցամաքում ինքնակառավարվող սարքերի հեռանկարները
Գիտական նորարարությունների և կրթության կենտրոնի առաջատար գիտաշխատող Տիգրան Բակարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը զրուցել է Երևանում տեղի ունեցած բացառիկ գիտաժողովի մասին, որն ամբողջությամբ նվիրված էր օդային, ցամաքային և ջրային տարածքներում ինքնակառավարվող սարքերի անվտանգության հարցերին, Հայաստանում մրցունակ այս  գիտական բնագավառի հեռանկարներին։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 176-րդ


Առաջին անգամ Հայաստանում կայացել է գիտության շաբաթ ծրագիր

Հայաստանում առաջին անգամ տեղի ունեցած «Գիտության շաբաթ» ծրագրի նպատակների, միջոցառումների ու փառատոնի մասին Հովհաննես Երանյանը զրուցել է «Գիտուժ» նախաձեռնության գործառնական տնօրեն Լիլիթ Մարգարյանի հետ։
 

Լևոն Շանթ


Լևոն Շանթը Թումանյանի հիմնադրած նշանավոր Վերնատան միակ արևմտահայ գրողն էր։ Նա ստեղծագործում էր գրական ամենատարբեր ժանրերում, բայց նրան գրական հռչակ բերեցին դրամատուրգիական գործերը՝ «Հին աստվածները», «Կայսրը»․«Օշին Պայլը»,«Ինկած բերդի իշխանուհին»։ Ինչպես իր կուսակցական ընկերներ Նիկոլ Աղբալյանն ու Ավետիս Ահարոնյանը, Շանթն էլ ամբողջ կյանքի ընթացքում փորձեց համատեղել գրական կյանքն ու քաղաքական գործունությունը։ Գևորգյան հոգևոր ճեմարանի շրջանավարտը 1919 թվականին ստանձնեց Հայաստանի Առաջին հանրապետության խորհրդարանի նախագահի պարտականությունները։ Հայաստանի խորհրդայնացումից հետո ընդմիշտ հեռացավ հայրենիքից։ 1929 թվականին Լևոն Շանթը Բեյրությում հռչակում է Համազգային կրթամշակութային միության հիմադրումը և Նշան Փալանճկան ճեմարանի ստեղծումը։ Երկուսն էլ գործում են մինչև օրս։

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 175-րդ


Կրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդիրները

ԳԱԱ մոլեկուլային կենսաբանության ինստիտուտի առաջատար գիտաշխատող Հովակիմ Զաքարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է լաբորատորիայի գործունեությունը, ակադեմիական ինստիտուտների ճակատագիրը, ինչպես նաև Կրթության և գիտության մասին նոր օրենքի նախագծի խնդրահարույց  կետերը։
 

Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 174-րդ


Երեխան ոչ թե ստիպված, այլ հաճույքով պետք է ընթերցի

Ընթերցանության խթանման ծրագրերը, դրան միտված «Թռիչք գրքի թևերով» մրցույթի նպատակներն ու պայմանները Հովհաննես Երանյանը քննարկել է «Բվիկ» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Արևիկ Ղարիբյանի հետ։
 

Կ. Պոլսի Հայոց Պատրիարքը Սուրբ Պատարագ է մատուցել նորաօծ Մայր Տաճարում


Տաճարի վերաօծման հաջորդ օրը, Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի հանդիսապետությամբ սուրբ Պատարագ է մատուցել Կ. Պոլսի Հայոց Պատրիարք Տ. Սահակ արքեպիսկոպոս Մաշալյանը։ Վեհափառ Հայրապետի օրհնությամբ առաջիկա շաբաթվա բոլոր օրերին` երեկոյան 7-ին, վերաօծված Մայր Տաճարում կմատուցվի Սուրբ և Անմահ Պատարագ՝ Հայաստանում խաղաղության, ժողովրդի անվտանգ կյանքի, ինչպես նաև անհետ կորածների, գերության մեջ գտնվողների և զոհվածների ու նրանց ընտանիքների համար։

 

Մայր տաճարի վերաօծման պատմական իրադարձության առիթով պատրաստվել են շքանշաններ


Պատվո բարձրագույն շքանշանը տաճարի վերաօծման պատմական իրադարձության առիթով է պատրաստվել, Հայոց Հայրապետի տնօրինությամբ: Առաջին անգամ այս շքանշաններով Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսը պարգեւատրել է բարերարներին՝ Մայր տաճարի վերաօծմանը արարողությանը։ Հենց նրանց ընծայաբերումներով էր հնարավոր դարձել Մայր տաճարի ամբողջական հիմանորոգումն ու բարեզարդումը: Բարերաների տիկնայք նունպես պարգատրվել են մեկ այլ՝ կրկին նորահաստատ «Դուստր Սուրբ Էջմիածնի» շքանշանով: