![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդՈւսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը: |
![]() |
ՕղբինՎայոց Ձորի լքված 60 գուղերից մեկը Օղբինն է։ Հայտնի չէ, թե ինչ է նշանակում կամ ինչպես է բացատրվում բնակավայրի անունը։ Գյուղը սահմանակից է Ադրբեջանին, Խնձորուտ գյուղից մոտ 8 կմ հյուսիս-արևելք է գտնվում։ Լքված գյուղի կանգուն վկան 1666 թ-ին կառուցված ժայռերին ձուլված Օղբինի եկեղեցին է։
|
![]() |
Մարտիրոսաց վանքՎայոց ձորի Մարտիրոս գյուղի 13-րդ դարի վիմափոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Գեղարդից հետո ամենախոշոր ժայռափոր ճարտարապետական համալիրն է Հայաստանում։ Այն ամբողջությամբ կերտված է Նզար սարի ներսում։ Քառակուսի հատակագծով համալիրը բաղկացած է նախագավիթից, ժամատնից և եկեղեցուց։ Այն ամբողջությամբ ժայռի մեջ է, դրսից միայն մի փոքր մուտք ունի, որը ժամանակին շատ ավելի աննկատ է եղել։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդՍոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։ |
![]() |
Հայոց ցեղասպանության թանգարանում փրկվածների ժառանգները լուսանկարներում ծնողներին են փնտրումԹորոս Թադեւոսյանի զավակները Հայոց ցեղասպանության թանգարանի ցուցադրության՝ հայ որբերին նվիրված հատվածում միանման հագնված երեխաների խմբանկարներում փորձել են իրենց հորը գտնել: Ցեղասպանությունից փրկված հարյուրավոր հայ երեխաների հետ Թորոս Թադեւոսյանը հայտնվել է Բեյրութից 15 կիլոմետր հեռավորության վրա գտնվող Անթուրայի որբանոցում, որը Ջեմալ փաշայի հրամանով հատուկ հայ որբերի համար է բացվել: Նրա կարգադրությամբ թուրք գրող, ֆեմինիստ ու պանթուրքիստ Հալիդե խանումը ստանձնել է հայ երեխաների բռնի կրոնափոխությունն ու թրքացումը: Չնայած թուրքերի ջանքերին, երեխաներից շատերը պահպանել են մայրենի լեզուն և կրոնը: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդմանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն |
![]() |
Մայր Աթոռ Սուրբ Էջմիածնում յոթ ուխտյալների քահանայական ձեռնադրություն է կատարվելՇաբաթ երեկոյան ժամերգության ավարտից հետո տեղի է ունեցել քահանայական կոչման ընծայում: Մայրավանքում, սուրբ Էջմիածնի միաբանների ներկայությամբ կատարվել է նորընծաների ուղղափառ հավատքի հրապարակային քննություն: Ընծայացուները միաբերան մերժել և նզովել են հերետիկոսներին ու հերձվածողներին, ուխտել են հետևել սուրբ առաքյալների, հայոց հայրապետների և վարդապետների հավատքին և ուսմունքին: Կիրակնօրյա պատարագի ընթացքում Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի օրհնությամբ Մայր Տաճարում կատարվել է յոթ ուխտյալների քահանայական ձեռնադրությունը: |
![]() |
Մակար ԹեղուտցիՄակար Ա․ Թեղուտցի Կաթողիկոսը ոչ ուսանել է և ոչ էլ դասավանդել է Գեւորգյան հոգեւոր ճեմարանում, սակայն ճեմարանն իր գոյության ամենածաղկուն շրջանին հասել է հենց նրա օրոք։ Մակար առաջինը թարմացրել է կրթական ծրագրերը, հրավիրել է նոր մանկավարժների, հիմք դրել հոգևոր և աշխարհիկ շրջանավարտներին կրթությունը շարունակելու նպատակով եվրոպական նշանավոր համալսարաններ գործուղելու ավանդույթին։ |
![]() |
Հայաստանի պարի պետական անսամբլՀայաստանի պարի պետական 65 ամյա անսամբլը գործում է երիտասարդական ավյունով, փորձասենյակում նոր բեմադրությունների վրա են աշխատում, շտկում՝ նախկինում արվածները: Մայր կոլեկտիվը ֆինանսական խնդիրներ ունի, դրանք լուծելու դեպքում կունենան նոր զգեստներ և գործիքավորման նոր հնարավորություններ: |
![]() |
Սահմանամերձ Խնձորուտի պատմությունն ու առօրյանԽնձորուտը հիմանդրել են 1826-1828 թթ. ռուս-պարսկական պատերազմի հետևանքով Պարսկաստանի Խոյի և Սալմաստի շրջաններից գաղթած հայերը: Գյուղի ներկայիս տարածքում խնձորուտցիները հաստատվել են ավելի ուշ՝ 1969 թվականից սկսած: Խնձորուտի պատմությունը «Հին գյուղ» կոչվող տարածքում է, որը գյուղից վերև է: |
![]() |
Ստեփան ՄալխասյանցՆշանավոր հայագետ, ակադեմիկոս Ստեփան Մալխասյանցը ճեմարանի այն սաներից է, ովքեր եվրոպական համալսարաններում կրթությունը կատարելագործելուց հետո վերադարձան հարազատ կրթօջախ արդեն դասավանդելու և կուտակած գիտելիքի պաշարը սերունդներին փոխանցելու։ Ավելին, Մալխասյանցը նաև ղեկավարել է ճեմարանը, և այդ շրջանում արմատական բարեփոխումներ իրականացրել։ Նա ընտրվում է Սուրբ Էջմիածնի հոգևոր խորհրդի անդամ։ Ամբողջ կյանքի ընթացքում, անգամ անաստվածության ու ստալինյան բռնաճնշումների տարիներին, ամուր է պահում կապը Մայր աթոռի հետ։ |