![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 209-րդ«ԿԱԶԱ» հիմնադրամի կրթական ծրագրերի ղեկավար Զարուհի Լավչյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Հայաստանում հիմնադրամի գործունեության, տարբեր տարիքային խմբի շահառուների համար իրենց իրականացծրած ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 208-րդԵՊՀ պատմության ֆակուլտետի դեկան Մխիթար Գաբրիելյանի և դեկանի տեղակալ Հայկ Մխոյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթական դպրոցում և բարձրագույն կրթության մեջ պատմություն առարկայի դասավանդման մարտահրավերները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 207-րդ«Արի» արշավական ակումբի հիմնադիր Աստղիկ Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է դեպի լեռներ, ձորեր ու դաշտեր արշավների ընթացքում երեխաներին մատուցվող գիտելիքները, հայրենի բնությանյան ճանաչողության և ինքնաճանաչումի կարևորությունը։ |
![]() |
Հայաստանի ազգային նվագարանների պետական նվագախումբՀայաստանի ազգային նվագարանների պետական նվագախումբը ստեղծվել է 2005թ-ին Արա Գևորգյանի և դիրիժոր Նորայր Դավթյանի նախաձեռնությամբ: Այն առաքելություն է ստանձնել պահպանելու և զարգացնելու Հայաստանում ձևավորված ժողովրդական նվագախմբային կատարողական արվեստը: Կինոերաժշտությունից մինչև դասական գործերի փոխադրումներ՝ նվագախումբը նորովի է ներկայացնում ազգային գործիքները: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 206-րդԳիտության նորարարության և կրթության կենտրոնի ուսնակ հետազոտող Նանե Հախվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հայ ուսանողների թիմի հաղթանակը Միացյալ Նահանգներում տեղի ունեցած ԱԹՍ-ներին նվիրված կոնֆերանս մրցույթում, խոսել Հայաստանում գիտական միջավայրի բարելավման անհրաժեշտության մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 205-րդՈւսուցիչ, դասախոս Արսեն Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ուսուցչի մասնագիտության նկատմամբ հանրության վերաբերմունքի փոփոխման խնդիրներն ու ուսուցչի հեղինակությունը բարձրացնելու առաջնահերթ քայլերը: |
![]() |
ՕղբինՎայոց Ձորի լքված 60 գուղերից մեկը Օղբինն է։ Հայտնի չէ, թե ինչ է նշանակում կամ ինչպես է բացատրվում բնակավայրի անունը։ Գյուղը սահմանակից է Ադրբեջանին, Խնձորուտ գյուղից մոտ 8 կմ հյուսիս-արևելք է գտնվում։ Լքված գյուղի կանգուն վկան 1666 թ-ին կառուցված ժայռերին ձուլված Օղբինի եկեղեցին է։
|
![]() |
Մարտիրոսաց վանքՎայոց ձորի Մարտիրոս գյուղի 13-րդ դարի վիմափոր Սուրբ Աստվածածին եկեղեցին Գեղարդից հետո ամենախոշոր ժայռափոր ճարտարապետական համալիրն է Հայաստանում։ Այն ամբողջությամբ կերտված է Նզար սարի ներսում։ Քառակուսի հատակագծով համալիրը բաղկացած է նախագավիթից, ժամատնից և եկեղեցուց։ Այն ամբողջությամբ ժայռի մեջ է, դրսից միայն մի փոքր մուտք ունի, որը ժամանակին շատ ավելի աննկատ է եղել։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 204-րդՍոցիոլոգ, հետազոտող Մարինա Գալստյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է քաղաքացիական կրթության առանձնահատկությունները, քաղաքացիական ու քաղաքական որոշումների կայացման գործում երիտասարդության ներգրավվածության կարևորությունը։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 203-րդ«405» կրթական դաշինքի գլխավոր գործադիր տնօրեն Շամամ Գևորգյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ոլորտի յոթ գլխավոր դերակատարների, ապագայի համատեղ տեսլականի, առաքելության և առաջիկա անելիքների մասին։ |
![]() |
Հայոց ցեղասպանության թանգարանում փրկվածների ժառանգները լուսանկարներում ծնողներին են փնտրումԹորոս Թադեւոսյանի զավակները Հայոց ցեղասպանության թանգարանի ցուցադրության՝ հայ որբերին նվիրված հատվածում միանման հագնված երեխաների խմբանկարներում փորձել են իրենց հորը գտնել: Ցեղասպանությունից փրկված հարյուրավոր հայ երեխաների հետ Թորոս Թադեւոսյանը հայտնվել է Բեյրութից 15 կիլոմետր հեռավորության վրա գտնվող Անթուրայի որբանոցում, որը Ջեմալ փաշայի հրամանով հատուկ հայ որբերի համար է բացվել: Նրա կարգադրությամբ թուրք գրող, ֆեմինիստ ու պանթուրքիստ Հալիդե խանումը ստանձնել է հայ երեխաների բռնի կրոնափոխությունն ու թրքացումը: Չնայած թուրքերի ջանքերին, երեխաներից շատերը պահպանել են մայրենի լեզուն և կրոնը: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 202-րդմանկավարժ, լոգոպեդ, Քրիստինա Խառատյան, Հովհաննես Երանյան, վաղ միջամտություն, ներառական կրթություն, հավասար հնարավորություններ, լոգոպեդական թերապիա, երեխաների զարգացում, կրթական միջավայր, հատուկ կրթական կարիքներ, խոսքի զարգացում, մասնագիտական մոտեցում, կրթական հավասարություն, հասարակության ներառականություն |