![]() |
«Կադանս» անսամբլԱվելի քան 20 տարվա պատմություն ունեցող «Կադանս» անսամբը վերակազմավորվել է, երաժշտական հայտնի հնգյակին ավելացել է նաև պարային խումբ: Եթե սկզբնական շրջանում «Կադանսը» կատարում էր մասնավորապես Աստոր Պյացոլլայի գործերը, ապա ժամանակի ընթացքում անսամբլը ընդլայնել է կատարումները` ներառելով եվրոպական, ամերիկյան, ռուս և հայ դասական և ժամանակակից կոմպոզիտորների գործեր: Այսուհետ «Կադանսը» նորովի ու նոր ձևաչափով հանդես կգա: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 212-րդՄատենադարանի փոխտնօրեն Վահե Թորոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հուլիսի 9–12–ը Երևանում տեղի ունեցած Հայագիտական միջազգային երկրորդ կոնգրեսում բարձրացված խնդիրներն ու դրանց լուծման ճանապարհները։ |
![]() |
Սիսիան. Սուրբ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցի360-ական թվականներին պարսից զորքերի կողմից Սյունիքի իշխանանիստ Շաղատ ավանի և վանքի ավերումից հետո, Սյունի վանքը դարձել է Սյունիների իշխանական տոհմի գլխավոր սրբավայրը և մինչև 9-րդ դարը եղել է Սյունիքի եպիսկոպոսական աթոռանիստը և նախարարական տոհմի գահանիստ կենտրոնը: Սյունյաց իշխանուհի Վարազդուխտը 6-րդ դարի 80-ական թվականներին վանքի հնագույն տաճարի տեղում կառուցել է Ս. Գրիգոր Լուսավորիչ տաճարը, որն այժմ էլ Սիսիանի այցեքարտն է: |
![]() |
Մատենադարանում անցկացվել է Հայագիտական միջազգային կոնգրեսըԱրդեն երկրորդ անգամ է՝ Մատենադարանում հավաքվում են շուրջ չորս տասնյակ հայագետներ ամբողջ աշխարհից՝ Հյուսիսային Ամերիկայից, Երուսաղեմից, եվրոպական խոշոր կրթական կենտրոններից, առաջատար միջազգային հաստատություններից, ձեռագրական կենտրոններից։ Հայագիտական միջազգային կոնգրեսի շրջանակում ցուցադրություններ, շնորհանդեսներ էին նախատեսված, նաև այցլեություններ Հայաստանի տեսարժան վայրեր, մասնավորապես՝ Նորատուսի խաչքարադաշտ, Գեղարքունիքի միջնադարյան վանքեր: |
![]() |
ՈրոտնավանքՈրոտնավանքը միջնադարյան գիտակրթական հզոր կենտրոններից է եղել, այստեղ գործել են Հովհան Որոտնեցին, նրա աշակերտ Գրիգոր Տաթևացին, Առաքել Ծաղկողը: Գրվել են գիտական աշխատություններ, ընդօրինակվել ու ծաղկվել ձեռագրեր: Ժամանակին Որոտնավանքում ճգնող հայ վարդապետների համբավը հասել է մինչև Եվրոպա: Մոտ մեկ դար վանքը չի գործել, վերջին տարիներին Սյունիքի թեմի առաջնորդի նախաձեռնությամբ վերականգնվել է վանքը, մշտական հոգևորական է նշանակվել, աստիճանաբար հոգևոր կյանքը վերազարթոնք է ապրում: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 211-րդՀյուսթոնի «Ռայս» համալսարանի պրոֆեսոր Միշել Քյուլհանդջյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ASOF-ի՝ հայ գիտնականների միավորման գործունեությունը, Հայաստանի գիտությանը և կրթությանը օժանդակելու ծրագրերը, հունիսի 25-28-ը Դիլիջանում անցկացված գիտական կոնֆերանսի արդյունքները: |
![]() |
ՀԵՀԵՄ ուխտավորների մասնակցությամբ Մայր Աթոռում մատուցվել է Սուրբ ՊատարագԱմենայն Հայոց Կաթողիկոսի հանդիսապետությամբ Միածնաէջ Մայր Տաճարում մատուցվեել է Սուրբ և Անմահ Պատարագ: Պատարագին մասնակցելու և Հայոց Հայրապետի օրհնությունը ստանալու համար Մայր Աթոռ են գնացել Հայ Եկեղեցու համաշխարհային երիտասարդական միավորման անդամները: Այս օրերին Մայր Աթոռում են նաև հայ եկեղեցու տարբեր թեմերի առաջնորդներ, որոնք մասնակցում են երիտասարդական հավաքի հոբելյանական 25 ամյակին: |
![]() |
Ինչով են եկեղեցին ու պետությունը տարանջատվածՈ՞րն է եկեղեցի-պետություն տարանջատման սկզբունքը: Ե՞րբ կարող է եկեղեցին միջամտել պետության կյանքին, ե՞րբ՝ պետությունը եկեղեցու ներքին կյանքին: Իրավաբանական գիտությունների թեկնածու, հոգևոր իրավունքի մասնագետ Վահե Թորոսյանի հետ Աննա Սարգսյանի զրույցի երկրորդ հատվածը։ |
![]() |
Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսն օրհնել է համահայկական ուխտագնացության մասնակիցներինՀայ Եկեղեցու համաշխարհային երիտասարդական միավորմը նշել է կազմավորման 25 ամյակը։ Այն ստեղծվել է Գարեգին Երկրորդ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի նախաձեռնությամբ, 2001 թ., երբ նշվում էր քրիստոնեությունը Հայաստանում պետական կրոն հռչակելու 1700-ամյակը: Հուլիսի 2-7-ը անցկացվող համահայկական ուխտագնացությանը մասնակցում է ավելի քան 300 եկեղեցասեր երիտասարդ: |
![]() |
Ում է վերաբերվում կրոնական իրավունքը, ում՝ կանոնական իրավունքըԻ՞նչ է կրոնական իրավունքը և ի՞նչ է կանոնական իրավունքը: Ո՞ր սահմանափակումներ են համարվում իրավաչափ և ու՞մ կողմից կարող են դրանք լինել: Աննա Սարգսյանը զրուցել է իրավաբանական գիտությունների թեկնածու, հոգևոր իրավունքի մասնագետ Վահե Թորոսյանի հետ: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 210-րդ«Բվիկ» հիմնադրամի համահիմնադիրներ Անահիտ Յուզբաշյանի և Ջուլիա Վարդանյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է տարիքային խմբերի համար անցկացված ընթերցանության մրցույթների արդյունքները:
|
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 209-րդ«ԿԱԶԱ» հիմնադրամի կրթական ծրագրերի ղեկավար Զարուհի Լավչյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է Հայաստանում հիմնադրամի գործունեության, տարբեր տարիքային խմբի շահառուների համար իրենց իրականացծրած ոչ ֆորմալ կրթական ծրագրերի մասին։ |