Երկու ձեռքից զրկված զինվորականը օգնում է զինհաշմանդամներինՎարազդատ Սանեյանը մինչեւ 44-օրյա պատերազմը եղբոր հետ պայմանագրով ծառայել են խաղաղապահ ուժերում և պատերազմը սկսվելուն պես մեկնել են ճակատ: Նրանք ծանր վիրավորվել են նույն օրը՝ նոյեմբերի 2-ին: Վարազդատը զրկված է երկու ձեռքերից: Նա հիմնել և ղեկավարում է «Հայրենիքի Պաշտպանության Ինքնազոհ հերոսներ» բարեգործական ՀԿ-ն, որը զբաղվում է զինվորական հաշմանդամների և նրանց ընտանիքների հոգսը թեթևացնելով։ |
|
Պարույր Սևակն ու միջնադարյան գրականությունըՊարույր Սևակը, ինչպես մեր շատ բանաստեղծներ ներշնչվել է հայ միջնադարյան գրականությունից։ Նա խորությամբ ու գիտականորեն է ուսումնասիրել միջնադարյան գրականությունը: Ինչպե՞ս են Պ.Սևակի ստեղծագործության մեջ հարաբերվել անցյալն ու ներկան, գրական ավանդույթն ու նորարարությունը և ի՞նչ ազդեցություն է ունեցել հայ միջնադարյան գրականությունը նրա պոեզիայի վրա: «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Մայր տաճարի վերաօծումից հետո կայացել է առաջին եպիսկոպոսական ձեռնադրությունն ու օծումըԱմենայն հայոց Կաթողիկոսը եկեղեցական թափորով առաջնորդվել է Մայր տաճար` մատուցելու Սուրբ Պատարագ և կատարելու եպիսկոպոսական ձեռնադրություն: Հայրապետական ամպհովանին կրել են եկեղեցու չորս բարերարներ: Ամպհովանու տակ Նորին սրբությանն ուղեկցել են առընթերականները` Պոլսի հայոց պատրիարքը և Նաթան արքեպիսկոպոս Հովհաննիսյանը: Հայոց հովվապետը աղոթքով և օրհնությամբ նորընծաներին շնորհել է եպիսկոպոսական կոչման յոթ աստիճանները, պատգամել ու հանձնարարել խնամել Քրիստոսի հոտը` հավատարիմ մնալով եկեղեցու հայրերի և սրբերի ավանդներին: Այստեղ վեց եպիսկոպոսացուներին հանձնվել է եպիսկոպոսական հանդերձի մաս հանդիսացող եմիփորոնը: |
|
Ինչպե՞ս են աշխատում գրողներըՀուշագրություններում հանդիպում են գրողների ստեղծագործական պրոցեսի մասին հետաքրքիր վկայություններ: Կան գրողներ, որ գրում են գիշերը, խմում են շատ սուրճ, ստեղծագործում են կանգնած կամ պառկած: Շատերին հետաքրքիր այս փաստերը գրականագիտության համար կարևոր են այնքանով, որքանով կարող են պայմանավորել ստեղծագործությունների գեղարվեստական առանձնահատկությունները: Ի՞նչպես են անդրադառնում գրականության վրա հեղինակների ստեղծագործելու կերպն ու պայմանները, և անդրադառնո՞ւմ են արդյոք։ Այս հարցերը «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Լևոն Գևորգյանը 44-օրյա պատերազմից հետոՔարվաճառում 44-օրյա պատերազմում վիրավորված փոխգնդապետ Լեւոն Գեւորգյանը բժիշկների երկարատեւ ու տքնաջան պայքարից հետո սկսել է քայլել։ Ամենասկզբում բժիշկները նույնիսկ քննարկել են նրա երկու ոտքը ամպուտացնելու հարցը։ Հիմա Լեւոնը լիարժեք վերադարձել է կյանք։ Նա հայկական բանակում է 17 տարեկանից։ Քառօրյա պատերազմից հետո թոշակի էր անցել: 44-օրյա պատերազմի առաջին օրերից Աշտարակի մարտական ջոկատով մեկնել է Քարվաճառ, որտեղ մանրամասն ճանաչում էր ամեն թուփ ու ծառ: Մարտական ջոկատը այդ ընթացքում 3 զոհ է տվել ու 4 վիրավոր է տվել՝ հինգերորդը Լեւոնն է եղել։ |
|
Մեկ պատմվածքի շուրջ. Էռնեստ Հեմինգուեյ, «Կիլիմանջարոյի ձյուները»Էռնեստ Հեմինգուեյի «Կիլիմանջարոյի ձյուները» պատմվածքը այդ ժանրով գրված թերևս ամենաազդեցիկ ու ամենաքննարկված գործերից մեկն է համաշխարհային գրականության մեջ: Հեմինգուեյին բնորոշ պարզ ու երկխոսական պատումն այստեղ հատկանշվում է կառուցվածքային փայլուն լուծումներով: Պատմվածքի յուրահատկությունները «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանն ու Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Տիգրան Իզրյանը 44-օրյա պատերազմից հետո44 օրյա պատերազմի մասնակից Տիգրան Իզրյանը ավարտել է ԵՊՀ աշխարհագրության ֆակուլտետը: Պատերազմում դիմածնոտային հատվածում վիրավորվելուց, զինակից ընկերներին կորցնելուց հետո Տիգրանի կյանքը գլխիվայր փոխվել է։ Եզդի Տիգրանի համար Հայաստանը հայրենիք է և նա իր պարտքն է համարում ապրել ու շենացնել իր տունն ու Հայաստանը։ Պատերազմը շատ բան է փոխել նրա կյանքում, և իր խոսքով՝ էլ ավելի լավատեսությամբ ու համառությամբ է լցրել այն: |
|
Հենրիկ Էդոյանի “Preterito nostalgia” սոնետների պսակըՍոնետը հայ և համաշխարհային պոեզիայի սիրված տեսակներից է։ Հայ դասական ու ժամանակակից շատ բանաստեղծներ անդրադարձել են սոնետին։ Հենրիկ Էդոյանն իր ստեղծագործության վաղ շրջանից սկսած ստեղծել է ուշագրավ սոնետներ, որոնց առանձնահատկությունները «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդաշարի շրջանակում քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Ստեղծագործում է արհեստական բանականությունըԱրհեստական բանականությունը ներխուժել է նաև գրականության աշխարհ։ Վտանգվա՞ծ է արդյոք գրականության ապագան արհեստական բանականության հետագա զարգացմամբ, թե այդուհանդերձ մարդու կողմից ստեղծված լավ գրականությունը հավերժ անհասանելի կմնա արհեստական բանականությանը։ «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդաշարի շրջանակում այս հարցերը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Մեկ պատմվածքի շուրջ․ Բորխես, «Շեքսպիրի հիշողությունը»Ինչպե՞ս խորությամբ հասկանալ գրականությունը: Հեղինակի կենսագրության իմացությունը օգնո՞ւմ է դրան, ի՞նչ հարաբերություն ունեն գրողն ու գրականագետը և որտե՞ղ է ավարտվում գրական տեքստն ու սկսվում նրա մասին ուսումնասիրությունը։ Այս թեմաները լավագույնս ներկայացվում են Խորխե Լուիս Բորխեսի «Շեքսպիրի հիշողությունը» պատմվածքում։ Այս պատմվածքը «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Մայր տաճարի գրական բնագրերըԿաթողիկե Սուրբ Էջմիածինը կամ Մայր տաճարը դարեր շարունակ ներշնչել է համայն հայությանը, նաև իր գեղարվեստական արտացոլումը գտել մատենագրության ու գրականության մեջ։ Մայր Տաճարի գրական բնագրերը «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդաշարին քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Սրբալույս Մյուռոնը գրականության մեջՍրբալույս Մյուռոնն իր հոգևոր ու ծիսական խորհուրդներով դարեր շարունակ կարևորագույն նշանակություն է ունեցել և այսօր էլ ունի հայ քրիստոնյայի կյանքում: Մյուռոնն ու Մյուռոնօրհնեքի խորհրդավոր արարողությունն իրենց գեղարկվեստական արտացոլումն են գտել նաև գրականության մեջ: «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը Մյուռոնի գրական բնագրերը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը, Արքմենիկ Նիկողոսյանը և Տ. Զաքարիա ծայրագույն վարդապետ Բաղումյանը: |