![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 199-րդ«Դիզակ Արտ» մշակութային կրթական կենտրոնի հիմնադիր Երազիկ Հայրիյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է բռնի տեղահանված արցախցի երեխաների գեղագիտական կրթության, Արցախի բարբառի և ոչ նյութական մշակութային ժառանգության պահպանության խնդիրները։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 198-րդՀերոսների վերականգնողական քաղաք․ Հոգեկան առաղջության կենտրոնի հիմնադիր Սուրեն Արեենցի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կրթական այն ծրագրերը, որոնք իրականցվում են կենտրոնում, առողջապական ծառայություններին զուգահեռ։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 197-րդՀաղորդավար, դերասանուհի Անի Զաքարյանի հետ Հովհաննես Եսայանը զրուցել է հայերեն բանավոր խոսքի անաղարտության կարևորության, այդ գործում նրա ջանքերի՝ «Հայի բառարանի» և «Հայուհի մը» կրթական հարթակի մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 196-րդ«Մի անգամ դպրոցում» ֆիլմի սցենարի հեղինակ և դպրոցականների «Իմ իսկական հերոսը» շարադրությունների համահայաստանյան մրցույթի ժյուրիի անդամ Նարեկ Ավագյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է կինոնկարի պատգամներն ու մրցույթի հաղթողների պատկերացումները հերոսի և հերոսության վերաբերյալ։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 195-րդ«Չորս գագաթ» լեռնային ակումբի հիմնադիր նախագահ Նարինե Ճաղարյանի հետ Հովհաննես Երանյանը զրուցել է դպրոցականների համար արշավների ու լեռնագնացության կարևորության, հմտությունների ձեռքբերման, բնավորության կոփման, հայրենի բնությունն ու պատմական հուշարձանների ճանաչման նշանակության մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 194-րդԵրաժիշտ, մանկավարժ Լուսինե Մկրտչյանի հետ Հովհաննես Երանյանը զրուցել է գեղարվեստական կրթության, մասնավորապես երաժշտության ուսուցման կարևորության, ավանդույթների և նորարարությունների մասին։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 193-րդ«Հավասար» կրթական հիմնադրամի հիմնադիր և տնօրեն Ամալյա Հարությունյանի հետ Հովհաննես Երանյանը զրուցել է ներառական կրթության իրավունքի և տարբեր հաշմանդամություն ունեցող դպրոցականների համար հիմնադրամի ստեղծած հնարավորությունների ու գործիքների մասին: |
![]() |
Գևորգ Զ ՉորեքչյանԳևորգ արքեպիսկոպոս Չորեքչյանը Ամենայն հայոց Կաթողիկոս ընտրվեց Հայ եկեղեցու համար ծանրագույն ժամանաներում: Նա կարողացավ հսկայական բարեփոխումներ իրականացնել: Գևորգ Զ Չորեքչյան հայրապետը կարողացավ նաև հարթել սրված հարաբերությունները բոլշևիկյան իշխանությունների հետ և խուսափել Մոսկվայից եկող նոր հալածանքներից: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 192-րդԿրթության զարգացման և նորարարության ազգային կենտրոնի տնօրեն Արտաշես Թորոսյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է ֆունկցիոնալ անգրագիտության վերացման և հանրակրթության մեջ ԿԶՆԱԿ-ի այլ ծրագրեր: |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 191-րդՉինաստանում դասավանդող նկարիչ և մանկավարժ Արփի Շահվերդյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է այդ երկրի և մեր դպրոցներում գեղարվեստական կրթության և գեղագիտական դաստիարակության տարբերությունները: |
![]() |
Գարեգին Հովսեփյան ԿաթողիկոսԳարեգին արքեպիսկոպոս Հովսեփյանը ոչ միայն Գևորգյան հոգևոր ճեմարանի սան է եղել, այլև՝ բարդ մի շրջանում ղեկավարել է այն։ Մեծ հայագետն ու հարգված հոգևորականը ճեմարանի առաջին սաներից էր, որ կուսակրոն քահանա ձեռնադրվեց։ Նա կյանքի մեծ մասն անց է կացրել Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնում, եպիսկոպոս ձեռնադրվել, արքության աստիճան ստացել։ Նա ընկերոջ՝ Գևորգ արքեպիսկոպոս Չորեքչյանի առաջարկով ընտրվել է Կիլիկիո կաթողիկոս։ |
![]() |
Կրթության և գիտության նոր ռազմավարություն. մաս 190-րդՎանաձորի՝ մաթեմատիկայի և բնագիտական առարկաների խորացված ուսուցմամբ «Էվրիկա» դպրոցի տնօրեն Արմեն Ծատուրյանի հետ Հովհաննես Երանյանը քննարկել է հանրակրթության հիմնական խնդիրները և այն եղանակաները, որոնց շնորհիվ իրենց դպրոցը բարձր առաջադիմություն ու ձեռքբերումներ է գրանցում։ |