|
Ինչի՞ շուրջ է հետպատերազմական հայ վերացական արվեստը20-րդ դարասկզբին՝ երկու համաշխարհային պատերազմների արանքում և դրանից հետո, եկան ցավի, ցնցումների ու ավերների ժամանակների «երեխաները»՝ վերացական արվեստի ներկայացուցիչները։ Նրանք նոր հարաբերություններ ստեղծեցին մարդու և արվեստի միջև՝ հիմքում դնելով ինտելեկտ և կոնցեպցիա։ Իսկ ինչի՞ շուրջ է հայ վերացական արվեստը հետպատերազմական շրջանում։ Եթե եվրոպացի վերացական արվեստի ներկայացուցիչների պատկերներն ուղեկցվում էին Ժակ Պրևերի պոետական խոսքով, ապա Խաչատուր Մարտիրոսյանի արվեստը՝ Գրիգոր Նարեկացու։ |
|
Գեղագիտության ազգային կենտրոնի թանգարանի վերաբացումըՍեպտեմբերին պաշտոնապես վերաբացվեց Հենրիկ Իգիթյանի անվան գեղագիտության ազգային կենտրոնի Մանկական արվեստի թանգարանն` իր իրական, պատմական տարածքում: Նորոգման, ֆունկցիոնալ առումով վերաիմաստավորման ու վերազինման աշխատանքներից հետո, գեղագիտության ազգային կենտրոնն այսօր ներկայանում է նոր շնչով ու հնարավորություններով: Կենտրոնում այսուհետև ոչ միայն կարելի է ծանոթանալ երեխաների ստեղծած արվեստի գործերին, այլև ինքնուրույն ստեղծագործել: Կենտրոնն ունի հավակնոտ առաքելություն՝ ստեղծելու նորարարական, ներառական և բազմաֆունկցիոնալ մշակութային և կրթական տարածք, որտեղ տարբեր տարիքի, մասնագիտության և հետաքրքրությունների տեր մարդիկ կարող են արտահայտվել և զարգանալ արվեստի փոխակերպող ուժի միջոցով։ Անահիտ Մարգարյանը զրուցել է կենտրոնի տնօրեն, Փոքր թատրոնի գեղարվեստական ղեկավար, ռեժիսոր Վահան Բադալյանի հետ: |
|
Սուրբ Թադեոս և Սուրբ Բարդուղիմեոս առաքյալների տոնին դուրս է բերվել Սուրբ ԳեղարդըՍուրբ Թադեոս և Սուրբ Բարդուղիմեոս առաքյալների տոնը Գարեգին Երկրորդ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի սրբատառ կոնդակով հռչակվել է Աստվածամուխ Սուրբ Գեղարդի ուխտի օր: Տոնի առթիվ Ամենայն Հայոց Հայրապետի հանդիսապետությամբ Մայր Տաճարում մատուցվել է Սուրբ և Անմահ Պատարագ: Ավարտին՝ Հայոց Հովվապետը Պահպանիչ աղոթքով և հրաշագործ Սուրբ Գեղարդով օրհնել է հավատացյալներին: Սրբազան արարողությունն ավարտվել է Հայրապետական մաղթերգով: |
|
Կաթողիկոսի անվան զեղչումը առաձին կրոնական ուղղություն հիմնելու հայտ է. Արշակ ՍրբազանԱրշակ արքեպիսկոպոս Խաչատրյանը համարում է, որ Պատարագին Կաթողիկոսի անվան զեղչումը ժխտում է նվիրապետական կարգին, ժխտում է եկեղեցական իշխանությանը, սեփական պատկանելիությանը։ Դա նշանակում է, որ դու եկեղեցու պատկանելիությունից քեզ դուրս ես դնում։ Ըստ նրա՝ Կաթողիկոսը չի կարող հեռանալ միայն այն պատճառով, որ ինչ-որ շրջանակներ, այդ թվում՝ կասկածելի, որոնց եկեղեցու պատկանելությունը խիստ տարակուսելի է, այդպիս օրակագ են առաջ մղել։ Կաթողիկոսը չի կարող հեռանալ նաև այն դեպքում, եթե այդպիսի պահանջ են դրել 10 եպիսկոպսները։ |
|
ԿասկադՈ՞րն է Կասկադի նշանակությունը կառույցի ճարտարապետ Ջիմ Թորոսյանի և մյուս գործընկերների համար։ Կասկադը գեղեցկության, ազգային խորհրդանիշների, հայ մշակութային ինքնության ճարտարապետական մարմնացումն է։ Մարինա Բաղդագուլյանը ճարտարապետ Կարեն Բալյանի հետ զրուցել է Կասկադի հեղինակային իրավունքի ու նոր նախագծերի քաղաքական-տնտեսական ու սպառողական շահերի մասին։ |
|
Ի՞նչ կարդալ. պարտադիր ընթերցանության ցանկեր«Ի՞նչ կարդալ»․ այս հարցին պատասխանելիս ավելի հաճախ մարդիկ հիմնվում են հայտնի համալսարանների, գրադարանների, հրատարակչությունների, կայքերի ու նշանավոր մարդկանց կազմած ցանկերի վրա։ Այս ցանկերը իսկապե՞ս անաչառ են, թե՞ արտացոլում են որոշ խմբերի ճաշակը, շահերն ու ազդեցությունը։ Որքանո՞վ կարող ենք վստահել այդ ցուցակներին, և ինչպե՞ս են դրանք ձևավորում ընթերցողական պատկերացումներն ու գրականության որակը։ «Զուգահեռ ընթերցումներ» հաղորդմանը քննարկում են գրականագետներ Հայկ Համբարձումյանը և Արքմենիկ Նիկողոսյանը: |
|
Գրող, դրամատուրգ, գեղանկարիչ և կինոռեժիսոր Աղասի ԱյվազյանՏաղավարում՝ գրականություն և արվեստ հաղորդմանը արձակագիր Հովհաննես Երանյանը ներկայացնում է գրող, դրամատուրգ, գեղանկարիչ և կինոռեժիսոր Աղասի Այվազյանի «Սովորական մարդու գինը» պատմվածքի գրական ու գեղարվեստական բարձր արժանիքները։ |
|
Ինչպե՞ս չնետվել թվային աղբարկղՀանրային կյանքում փոխադարձ վստահության և տեղեկատվության հանդեպ վստահության ճգնաժամը իսկապես խնդիր է։ Այն դժվարանում են լուծել պետությունները, վերազգային կազմակերպությունները, մեդիա կորպորացիաները։ Մինչդեռ լոկալ մակարդակում, օրինակ, բիզնեսում, գործում են յուրահատուկ մոդելներ, որոնք միգուցե կարող են հետաքրքիր և օրինակելի լինել։ Աննա Սարգսյանը զրուցել է Email Marketing Room միջազգային կազմակերպության համահիմնադիր տնօրեն Տարոն Պարսամյանի հետ: |
|
Անձրևի երգը«Անձրևի երգը» երգի երաժշտությունը՝ Գեղունի Չթչյանի, նվագակցում է դաշնակահար Լիանա Թորոսյանը: Երեխաները երգչուհի, երգուսույց Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանի հետ կատարում են հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների, ժողովրդական և Կոմիտասի հեղինակած երգերը: Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանը նպատակ ունի երեխաների կատարումներով հանրահռչակել ժամանակակից կոմպոզիտորների մանկական երգերը։ |
|
Չոփ չոփիկ«Չոփ չոփիկ» երգի երաժշտությունը՝ Արգինա Հարությունյանի, նվագակցում է դաշնակահար Լիանա Թորոսյանը: Երեխաները երգչուհի, երգուսույց Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանի հետ կատարում են հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների, ժողովրդական և Կոմիտասի հեղինակած երգերը: Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանը նպատակ ունի երեխաների կատարումներով հանրահռչակել ժամանակակից կոմպոզիտորների մանկական երգերը։ Տիկնիկավար դերասան Աղասի Մելքոնյանը՝ փոքրիկ ներկայացում բեմադրելով,երեխաների մասնակցությամբ, ավելի պատկերավոր ու հետաքրքիր է դարձնում երգը: |
|
Ժամացույց«Ժամացույց» երգի երաժշտությունը՝ Գեղունի Չթչյանի, նվագակցում է դաշնակահար Լիանա Թորոսյանը: Երեխաները երգչուհի, երգուսույց Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանի հետ կատարում են հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների, ժողովրդական և Կոմիտասի հեղինակած երգերը: Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանը նպատակ ունի երեխաների կատարումներով հանրահռչակել ժամանակակից կոմպոզիտորների մանկական երգերը։ |
|
Երկու փիսիկ«Երկու փիսիկ» երգի երաժշտությունը՝ Ռոբերտ Պետրոսյանի, նվագակցում է դաշնակահար Լիանա Թորոսյանը: Երեխաները երգչուհի, երգուսույց Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանի հետ կատարում են հայ ժամանակակից կոմպոզիտորների, ժողովրդական և Կոմիտասի հեղինակած երգերը: Հասմիկ Բաղդասարյան-Դոլուխանյանը նպատակ ունի երեխաների կատարումներով հանրահռչակել ժամանակակից կոմպոզիտորների մանկական երգերը։ Տիկնիկավար դերասան Աղասի Մելքոնյանը՝ փոքրիկ ներկայացում բեմադրելով,երեխաների մասնակցությամբ, ավելի պատկերավոր ու հետաքրքիր է դարձնում երգը: |












